مدیرعامل تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در دیدار با هواداران استقلال درباره بازی دربی اظهار داشت: تا این لحظه به ما اعلام نکرده‌اند که بازی دربی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، بنابراین امیدواریم هواداران در این دیدار حضور داشته باشند.

او افزود: گروهی هستند که در چند سال گذشته اجازه نداده‌اند استقلال قهرمان شود‌. جماعتی سیاسی از دولت قبل چنین اتفاقاتی را رقم زده اند. روی صحبتم با هواداران است، هر حرفی که بار منفی داشته باشد به ما کمک نخواهد کرد.

آجورلو ادامه داد: به آن دوستان سیاسی می‌گویم که دست از سر هواداران ما بر دارند، این افراد درباره تخریب استقلال در اتاق فکر خود اشتباه می‌کنند. خانواده استقلال از سرمربی و بازیکن گرفته تا هواداران حق خود را خواهند گرفت.

او اضافه کرد: ما برای استقلال قراردادی ۵۰۰ میلیارد تومانی بسته ایم که نمی‌خواهند اجازه دهند این کار انجام شود. علی نژاد معاون وزارت ورزش مدت ها است که از جواب نامه‌اش می‌گذرد اما هنوز جلسه‌ای نگذاشته است.

اگر در بحث مالکیت استقلال از وزارت ورزش جدا شود می‌توانیم وارد بحث حرفه‌ای سازی شویم

آجورلو گفت:جلسه‌ای در مورد خصوصی سازی برگزار شد که باید در آن حضورپیدا می‌کردم، چون بحث حرفه‌ای سازی استقلال و پرسپولیس هم به این موضوع مربوط است. دوستانی که این جا مسئول بودند، رفتند یک چاهی کندند و استقلال را داخلش انداختند. بعد هم می‌گویند بروید مشکل تان را حل کنید. این همه مدت حل نکردید و الان می‌خواهید عقده گشایی کنید.اگر در بحث مالکیت استقلال از وزارت ورزش جدا شود می‌توانیم وارد بحث حرفه‌ای سازی شویم و مشکلمان حل شود و در آسیا حضور پیدا کنیم. موضوعی که خیلی داغ است این است که اولا یک ظلمی به استقلال شده بود؛ استقلال گرانقدر و گران مایه را با پر رویی تمام می‌گفتند ۳۵ میلیارد بیشتر نمی‌ارزد.

به دنبال ستاره سوم هستیم و به تیم مان و فرهاد مجیدی باید اعتماد کنیم

او ادامه داد:مکتب استقلال می‌گوید که آرام باشید. پورحیدری به من یاد داد که آرام و باشخصیت باشیم. ما اهل گفتمان هستیم و به دنبال حفظ منافع خودمان هستیم. گروه سیاسی که مربوط به دولت قبل هستند تلاش می‌کنند این اتفاقات رخ ندهد، ولی ما به دنبال این هستیم که تولید ثروت کنیم. کلاه کسی را نمی‌خواهم بردارم و با هیچ چک سفیدی هم ملت را سر کار نمی‌گذارم با واقعیت جلو می‌رویم. این دستگاه‌های نظارتی کجا هستند؟ این ۱۰ درصد‌های دفعات قبل را چه کسی خورده است؟

مدیرعامل استقلال گفت: به دنبال ستاره سوم هستیم و به تیم مان و فرهاد مجیدی باید اعتماد کنیم. به کاپیتان مان و تک تک بازیکنان مان حتی پدیده جدیدمان رضایی اعتماد کنیم. برای رسیدن به قهرمانی آسیا باید از قهرمانی ایران شروع کنیم. هیچ راهی نداریم که قهرمان نشویم و باید بشویم. کار اقتصادی و دعوا‌های بیرون با من. در زمین بازیکنان و کادر فنی تلاش می کنند و شما هم متمرکز شوید روی تشویق تیم و فرهاد مجیدی.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۴۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
انسان از اظهارات یک نفر نظامی که وارد ورزش شده خنده اش می گیرد تراکتورسازی را گرفتی نتوانستی اقدامی بکنی تیم پاس هم با ان همه هزینه وگرفتن بهترین بازیکنان یک سال توانستی قهرمان کنی استقلالی ها بین خودشان جنگ است وبه کسی ربطی ندارد مجیدی سایه فکری را می زند و.... داری ابروی خود را بین مردم از بین می بری پس سالهای گذشته هم استقلال وپاس با رانت قهرمان شده اند وقتی تیمی ثبات نداشته باشد می خواهد منچستر باشد به جایی نمی رسد شما بارسلون ورئال را هم زیر سئوال می بری شما این کاره نیستی ومعلوم نیست چقدردوام بیاوری
آخرین اخبار