مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: براساس نتایج ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی در سال ۱۳۹۹، این اداره کل با کسب بیشترین درصد رشد امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی حائز رتبه برتر در میان ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها شد.

حمیدرضا خشانی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش ایرانشهر از رشد ۱۱ پله‌ای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی دخبر داد و افزود: براساس ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۱۳۹۸، سیستان و بلوچستان در رتبه ۳۱ قرار داشت، اما امسال نسبت به سال گذشته با رشد ۱۱ پله‌ای به رتبه ٢١ رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز گفت: در چهار سال گذشته ٧٠٠ کلاس درس در شهرستان ایرانشهر ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

رضا سرحدی‌نیا افزود: ٧٠ درصد این فضا‌های آموزشی از سوی خیران ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هفت فضای آموزشی در شهرستان ایرانشهر با پیشرفت فیزیکی ٩٠ درصد در حال تکمیل است گفت: این تعداد واحد آموزشی نیز از سوی خیران در حال ساخت است.

طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسئولان محلی دفتر نمایندگی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در ایرانشهر افتتاح شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار