داود گلی گفت: مدارس ابتدایی و متوسطه اول سیستان و بلوچستان از دوشنبه اول آذر ماه فرآیند آموزش‌های حضوری خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داود گلی مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان از دوشنبه اول آذر ماه فرآیند آموزش‌های حضوری خود را آغاز خواهند کرد، نحوه و میزان حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس از طریق مدیران مدارس به خانواده‌ها و اولیای آنان اطلاع رسانی گردد و در راستای صیانت از سلامت معلمان و دانش آموزان، رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار ضروری و مورد تاکید است.

گلی  اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و اعلام وزارت آموزش و پرورش، از نیمه آبان ماه فعالیت مدارس متوسطه دوم استان آغاز گردیده و از فردا دوشنبه اول آذرماه ۱۴۰۰ دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول در مدارس و کلاس‌های درس حضور خواهند یافت.

وی افزود: نحوه حضور دانش‌آموزان و استمرار فعالیت‌های آموزشی در مدارس بر اساس تصمیم شورای مدرسه و اقتضای شرایط از طریق مدیران و عوامل مدارس باید به اولیای دانش آموزان اطلاع رسانی گردد.

داود گلی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی آموزش و پرورش صیانت از سلامت همکاران و دانش آموزان خواهد بود؛ بنابراین ضمن تاکید مجدد بر مشارکت حداکثری در طرح واکسیناسیون، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی کننده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری و مهم می‌باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار