آغاز طرح تعریض جاده ارتباطی آشتیان - فراهان

طرح تعریض بخش دوم محور راهجرد به آشتیان و فرمهین آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، طرح تعریض جاده ارتباطی آشتیان - فراهان که بخش دوم محور راهجرد به آشتیان و فرمهین است آغاز شد.

حمزه لویی معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در حاشیه آغاز این طرح در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این طرح قطعه دوم محور راهجرد به آشتیان و فرمهین است که بین آشتیان و فراهان قرار گرفته و به منظور ارتقاء راه فرعی به اصلی پوشش تفرش و آشتیان را به مرکز استان را فراهم می‌کند.

حمزه لویی با بیان اینکه این محور به طول محور ۳۵ کیلومتر از محل اعتبارات بودجه استانی اجرا می‌شود افزود: اعتبار سال ۱۴۰۰ این پروژه ۷میلیارد و دویست است.

او اضافه کرد: قرارداد اولیه این طرح با اعتبار ۶ میلیارد و دویست میلیون تومان با شرکت پیمانکار بسته شده و در سال‌های آینده هم اعتبار ادامه پروژه مهیا می‌شود.

معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: محور پروژه ملی استانی راهجرد به آشتیان و فرمهین استان‌های همجوار مانند همدان را هم پوشش می‌دهد.

او ادامه داد: این محور یک محور فرعی بوده که عملیات اجرایی ارتقاء به محور اصلی ۴۸ کیلومتر آن حد فاصل راهجرد به آشتیان در سال ۹۸ به انجام رسیده است و در بخش دوم ۳۵ کیلومتر مابقی ارتقاء خواهد یافت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.