آزاد کار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان قصد دارد با برنامه ریزی مدون ناکامی بازی‌های المپیک توکیو را در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ جبران کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که اهالی کشتی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در انتظار رویارویی محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز جهان با عبدالرشید سعدالله‌اف روس و درخشش او بودند، این آزادکار ناباورانه مقابل اودیکادزه گرجستانی در همان گام نخست مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

محمد حسین محمدیان یکی از کشتی گیران با اخلاق و با انگیزه بعد از ناکامی در المپیک توکیو نه تنها نا امید نشد و دست از تلاش برنداشت بلکه با برنامه تمرینی منسجم خود را مهیای حضور در رقابت‌های نظامیان جهان کرد که در این مسابقات نیز به مدال طلا رسید.

در همین راستا محمدحسین محمدیان پس از موفقیت در رقابت‌های نظامیان جهان اظهار داشت: مسابقات نظامیان جهان شاید به لحاظ کمیت سطح بالایی نداشت، اما از نظر کیفیت واقعاً در وضعیت مطلوبی برگزار شد و خوشبختانه توانستم علاوه به مدال طلا «اریک ژیوئف» روس یکی از مدعیان وزن ۹۷ کیلوگرم را نیز شکست دهم.

قهرمان آسیا درباره برنامه‌های آتی خود نیز گفت: برای سال آینده پیکار‌های قهرمانی ۲۰۲۲ جهان در صربستان و همچنین بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین را پیش رو داریم که به فاصله کم از هم برگزار می‌شود. طبیعتاً من هم مثل همیشه تابع کادر فنی و در خدمت تیم ملی هستی و طبق چرخه انتخابی در هر میدانی که برایم در نظر گرفته شود، شرکت می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار