حسن حسین‌زاده گفت: حریفان در مرحله پایانی لیگ مهره‌چینی می‌کنند، اما ما با همان کشتی‌گیران خودمان در نیمه نهایی حاضر می‌شویم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی صبح روز ۱۶ آذرماه و رقابت‌های رده بندی و فینال بعداز ظهر همان روز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

در همین راستا حسن حسین‌زاده سرمربی تیم کشتی فرنگی فولادین ذوب آمل درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: ما تمرینات خود را در آمل شروع کرده‌ایم. قرار است ۲ روز قبل از شروع مسابقات مرحله نیمه‌نهایی که در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی برگزار می‌شود، اردویی را نیز در تهران داشته باشیم.

وی تاکید کرد: حریفان مهره‌چینی می‌کنند، اما ما با همان کشتی‌گیران خودمان برای مرحله بعد آماده می‌شویم. بچه‌های ما باانگیزه هستند و شرایط خوبی دارند. همچنین ۲۵ درصد قرارداد کشتی‌گیران پرداخت شده که امیدوارم در مرحله نیمه‌نهایی کشتی‌های خوبی به نمایش بگذارند.

حسین‌زاده همچنین با اشاره به چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، عنوان کرد: با برگزاری انتخابی حق به حق دارد می‌رسد و جای حرف و حدیث باقی نمی‌ماند، با توجه به مسابقاتی که تعریف شده همه آن‌هایی که می‌خواهند خود را نشان دهند می‌توانند در رقابت‌هایی که اعلام شده شرکت کنند و اگر کشتی‌گیری بگوید جا مانده این‌ها بهانه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار