سرهنگ شاهمرادی از افزایش کشف ۱۶۴ درصدی سرقت طی سال‌جاری در شهرستان چوار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ افشار شاهمرادی فرمانده انتظامی شهرستان چوار ، گفت: در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و ایجاد آرامش روانی و هدفمند کردن واحد‌های گشتی و کنترل سارقان، موفق به افزایش کشف سرقت‌ها در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۱۶۴ درصد شدند.

او افزود: در راستای کنترل جرائم به ویژه سرقت در سطح شهرستان با افزایش گشت‌های خودرویی، تقویت گشت‌های نامحسوس، تشویق کارکنان ساعی و سختکوش، سارقان و افراد مجهول الهویه شناسایی شدند که منجر به دستگیری ۱۳۲ سارق و مجرم با افزایش دستگیری ۲۰۳ درصدی و کشف ۱۶۴ درصدی انواع سرقت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چوار مطرح کرد: همچنین ماموران انتظامی با همکاری کارکنان اداره منابع طبیعی شهرستان با هماهنگی قضایی ۴۰ کیسه ۵۰ کیلویی زغال قاچاق و  ۱۰ بشکه مخصوص زغال گیری و مقدار ۲ تن چوب قاچاق را در شهرستان چوار کشف کردند.

او بیان کرد: در این مدت نیز ۶۱ دستگاه خودرو توقیف و یک هزار و ۳۳۵ فقره نیز اعمال قانون شده اند که حکایت از افزایش ۱۴ درصدی در این زمینه دارد.

او ادامه داد: مردم بدانند ماموران انتظامی شهرستان قاطعانه با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهند کرد و این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تاثیر گذار در تامین نظم و امنیت است.

او مطرح کرد: خدمت به مردم یک موهبت الهی است و کارکنان خدوم انتظامی این موهبت الهی را سرلوحه و مایه دلگرمی خود قرار داده و برای برقراری مطلوب امنیت و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.