نکونام:

شرایط فولاد خوب است و در حال پیشرفت هستیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تساوی مقابل تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل تراکتور گفت: بازی در نیمه اول کاملاً یک طرفه بود و حریف فشاری روی دروازه فولاد نیاورد. دو موقعیت تک به تک خراب کردیم و یک توپ را هم از روی خط دروازه درآوردند. به جای این که شوت بزنیم، ضربه سر زدیم که دفاع حریف توپ را از روی خط برگشت داد. از عملکرد تیمم در نیمه اول کاملاً رضایت دارم.

وی افزود: توانستیم مقابل تراکتور که در دو دیدار قبلی موقعیتی به سپاهان و پدیده نداده بود، خیلی خوب فرصت به دست بیاوریم و به دروازه حریف نزدیک شدیم. اگر در زدن ضربات آخر دقت داشتیم می‌توانستیم در نیمه اول نتیجه بگیریم. در نیمه دوم مسابقه بسته‌تر و فشرده‌تر شد.

اگر گل نزنی و از فرصت‌هایت استفاده نکنی، نمی‌توانی پیروز شوی

نکونام ادامه داد: بازیکنان تراکتور در سایر دقایق بازی به جز مصدومیت اخباری روی زمین بودند و زمان را کشتند. گلایه ما این است در نیم‌ساعت پایانی در کل ۱۰ دقیقه فوتبال بازی کردیم و در سایر لحظات مدام برانکارد و دکتر به زمین می‌آمد. باید خودمان در نیمه اول گل می‌زدیم در نیمه دوم هم برای گلزنی در دقیقه ۹۲ یا ۹۳ فرصت داشتیم. این مسائل طبیعت فوتبال هستند. اگر گل نزنی و از فرصت‌هایت استفاده نکنی، نمی‌توانی پیروز شوی.

وی افزود: باید کارمان را ادامه بدهیم. از روزی که من آمده‌ام در سه بازی هفت امتیاز کسب کرده و گلی نخورده ایم. شرایط فولاد خوب است. در حال پیشرفت هستیم. متاسفانه دو روز قبل صابر حردانی و احمد الجبوری را به دلیل سرماخوردگی شدید از دست دادیم. مهران موسوی را به دلیل دیسک کمر در اختیار نداشتیم؛ با وجود این که با ما تمرین کردند شرایط بدنی‌ آن ها به شکلی بود که نمی‌توانستند مقابل تراکتور بازی کنند.

اگر پاتوسی خود را به وزن و شرایط ایده‌آل نرساند، مطمئن باشید جریمه سنگینی برایش در نظر می‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: آیاندا پاتوسی پنج هفته است برای فولاد بازی نمی‌کند. شرایط فیزیکی این بازیکن را دیدید. حافظ منافع فولاد هستم و باشگاه به من اعتماد کرده که مرا به عنوان سرمربی گذاشته است. اگر پاتوسی خود را به وزن و شرایط ایده‌آل نرساند، مطمئن باشید جریمه سنگینی برایش در نظر می‌گیرم. باید خیلی زود به وضعیت ایده‌آل بازگردد؛ زیرا بازیکن خارجی باید یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان خودمان باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد با اشاره به داوری دیدار با تراکتور گفت: داوری واقعاً خوب بود و همرنگ قضاوت خوبی داشت. اعتراض به برخی خطا‌ها طبیعت فوتبال است. دیدید در بازی بارسلونا با ویارئال ژاوی به برخی تصمیمات داور اعتراض کرد. افرادی که در فوتبال هستند، این مسائل را درک می‌کنند. نمی‌دانم آیا داور چهارم این مسابقه با تراکتور کنار ورزشگاه شهدای فولاد خانه دارد یا این جا کار می‌کند که در سه بازی از چهار دیدار اخیر ما داور چهارم بوده است.

وی گفت: این بازی چیز خاصی نداشت. تنش و درگیری ندیدیم و فقط اعتراض‌هایی در مورد زمان شروع مسابقه بود. باز هم خواهش می‌کنم دیگر این داور را برای بازی‌های فولاد نفرستند. وی در هفت هفته ، سه بار داور چهارم بازی‌های فولاد بوده؛ دیگر بس است و می‌خواهم داورانی بگذارند که در کنار زمین آرامش ایجاد کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار