نکونام:

اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم بازهم به ذوب آهن گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل ذوب آهن گفت: می‌دانستیم که ذوب آهن تیم خوب، جان دار و با برنامه‌ای است. ما روی نقاط قوت و ضعف تیم ذوب آهن کار کرده بودیم و فکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی حتی در نیمه دوم داشتیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم بازهم به این تیم گل بزنیم.

او افزود: برد شیرینی در خانه ذوب آهن که امسال تیم متحول شده‌ای است کسب کردیم. نکته مهم برای من این است که تیم ما هنوز خیلی کار دارد و به تیم مدنظر من نرسیدیم. از شکل بازی تیم راضی ام، ولی هنوز ایراداتی داریم که باید رفع کنیم. امیدوارم بچه‌ها هر چه زودتر با تلاش و تاکتیک پذیری بالای خود به آن چیزی که مدنظرمان است برسند.

فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد

سرمربی تیم فولاد در مورد ضعف بدنی تیمش و اضافه شدن مربی بدنساز تاکید کرد: ما زمانی برای بدنسازی نداریم و هر ۴-۵ روز یک بار بازی داریم. تنها راهی که داریم این است که تا جایی که می‌توانیم شرایط بدنی مان را کنترل کنیم تا به نیم فصل برسیم. سعی می‌کنیم با اضافه کردن فشار تمرینات در فرصت‌هایی که داریم شرایط بدنی تیم را حفظ کنیم. مشکلی از این بابت نداریم و من تیم را با آگاهی از این شرایط انتخاب کردم.

نکونام در پاسخ به سوالی در خصوص تبعیض بین تیم‌های شهرستانی و ۲ تیم استقلال و پرسپولیس گفت: من دوست داشتم امروز ذوب آهن هم با تماشاگرانش بازی کند. چون فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد. این خیلی مهم است و بازیکن هم از حضور تماشاگران در ورزشگاه لذت می‌برد. اگر قرار است که ورود تماشاگران آزاد شود باید برای همه تیم‌ها باشد. اگر آزاد می‌شود باید برای همه تیم‌ها باشد. همه تیم‌ها زحمت می‌کشند و همه هواداران تیم‌های خود را دوست دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار