وزیر بهداشت گفت: ۳۰ درصد از پزشکان متخصص که قرار است به مناطق محروم فرستاده شوند تا مشکلات این مناطق حل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت اظهار کرد: دغدغه نمایندگان کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در رابطه با ظرفیت پزشکان به خصوص در رابطه با پزشکان متخصص بود که اطلاعات کافی داده شد و در پایان هم جمع بندی شد که ۳۰ درصد از پزشکان متخصص که قرار است به مناطق محروم فرستاده شوند تامین خواهد شد.

او درباره تاسیس داروخانه گفت: این آیین نامه که در خرداد امسال به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است، در اجرای این آیین نامه مشکلاتی وجود داشت که قرار شده است این آیین نامه به طور کامل اجرا شود.

عین اللهی افزود: در رابطه با ظرفیت پزشکان هم ما قبول داریم کمبود پزشک در کشور وجود دارد، اما باید با توجه به زیر ساخت‌ها و امکاناتی که ایجاد می‌کنیم و با استفاده از امکانات دانشگاه آزاد بتوانیم ظرفیت را با شیبی در چند سال اخیر افزایش دهیم تا مشکلات مناطق محروم را حل کنیم.

آیین نامه تاسیس داروخانه‌ها کاملا اجرا می‌شود

عین اللهی پس از جلسه کمیسیون اصل نود گفت:در روند اجرایی آیین نامه ابلاغ شده در خرداد ماه سال جاری مشکلاتی وجود داشت، که پس از جلسه امروز بنابراین شد که این آیین نامه به صورت کامل و بدون کم و کاست در راستای حل مشکلات داروسازان اجرا شود. دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور موظف هستند که این آیین نامه را به صورت کامل اجرا کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار