معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: نظارت و کنترل پرواز‌های داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی لارستان با توجه به ورود سویه جدید کرونا و احتمال انتقال و گسترش آن به کشورمان تشدید شده است.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: فرودگاه بین المللی لارستان همواره در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی عملکرد مثبت و قابل قبولی بین همه فرودگاه‌های کشور داشته و توانسته است رتبه پنجم را از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا کسب کند.

او داشتن کارت واکسن برای تمام مسافران داخلی و خارجی از مسیر فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان را ضروری دانست و تصریح کرد: دفاتر خدمات مسافری پرواز‌های خارجی یا داخلی در این شهرستان که بدون کارت واکسن، بلیت صادر کنند بسته می شوند.

یگانه ادامه داد: فرودگاه بین المللی لارستان پوشش ۸۰ درصد از پرواز‌های خارجی و۲۰درصد پرواز‌های داخلی را تامین می‌کند و سایت رادار RCAG، که پوشش راداری، نظارتی و فرکانسی پرواز‌های منطقه جنوب کشور تا تنگه هرمز را در برمی گیرد زیر نظر این فرودگاه قرار دارد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان  افزود: پرواز‌های مسیر کویت به لار و بالعکس که در ۱۸ ماه گذشته به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، آبان ماه امسال برقرار شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار