فرمانده سپاه شهرستان گراش گفت: ۱۵۰ برنامه مختلف فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهر گراش برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ وحید ستاری فرمانده سپاه شهرستان گراش بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به گونه‌ای باشد که رشادت‌ها، جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال جنگ ناجوانمردانه با ارتش بعثی به خوبی برای نسل جدید تبیین و به آنان انتقال داده شود.

او تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس امسال پیش بینی می‌شود که ۱۵۰ ویژه برنامه با رعایت شیوه نامه بهداشتی، در گراش برگزار شود.

ستاری ادامه داد: در این هفته برنامه‌های فرهنگی با موضوعات مختلف و در فضای مجازی و در فضای حقیقی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه گراش بر ضرورت حفظ و انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و افزود: امروز یادآوری خاطرات دفاع مقدس و تبیین دستاوردهای هشت سال حماسه و ایثار برای گسترش فرهنگ جهاد و شهادت و انتقال آن به نسل جوان یک وظیفه عمومی و کاری ارزشمند است.

او اضافه کرد: هفته دفاع مقدس تجلی مقاومت و انسجام ملی و یکی از درخشان‌ترین ادوار تاریخ ایران اسلامی است.

شهرستان گراش با جمعیتی برابر ۴۷ هزار نفر در جنوب استان فارس واقع شده و در دوران دفاع مقدس ۷ آزاده، ۱۲۹ شهید و ۲۴۵ جانباز و بیش از یک هزار رزمنده به مرزهای دفاعی کشور اعزام و تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

دفاع مقدس از  سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سال روز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار