زارع گفت: ۶۳ هزار و ۸۱۹ خانوار سالمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه ۶۳ هزار و ۸۱۹ خانوار سالمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هستند، گفت: ماهیانه بیش از ۲۷ میلیارد تومان در قالب مستمری به حساب خانوار سالمندان واریز می‌شود.

وی با تاکید بر ارائه خدمات گوناگون و متنوع به سالمندان افزود: کمک به تأمین، بازسازی و تعمیر مسکن، حق مراقبت و نگهداری، تهیه وسایل مورد نیاز از قبیل سمعک، ویلچر، عینک، واکر و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ویژه برای بیماران صعب‌العلاج و خاص از جمله این خدمات است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: علاوه بر پرداخت مستمری و ارائه خدمات مختلف،  امسال  بالغ بر یک میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان در قالب بسته‌های معیشتی و کارت هدیه نیز به خانوار‌های سالمندان اهدا شد.

وی همچنین به تأمین برخی وسایل ضروری مورد نیاز سالمندان اشاره کرد و افزود: امسال برای تهیه بیش از ۲۱۵ مورد عینک، پروتز دندان، عصا و واکر، سمعک، ویلچر به مددجویان سالمند مساعدت شده است.

زارع با اشاره به تعداد ۱۲۲ هزار خانوار تحت حمایت گفت: خیران نیک‌اندیش هم استانی می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد یا مراکز نیکوکاری، همچنین از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۳۱۸۸۷۷ حمایت‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.