رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان گفت: ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و زمینگیر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان قرار دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیرحسین شیخ استرکی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۳۳ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با حمایت‌های انجام شده این نهاد وارد چرخه اشتغال شده‌اند، گفت: برای ایجاد این تعداد شغل پایدار بیش از ۵۷ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه از بین فرصت‌های شغلی ایجاد شده ۱۱۵ نفر از طریق اجرای طرح‌های شغلی و ۱۸ نفر نیز از طریق کاریابی صاحب شغل شده‌اند، خاطرنشان کرد: قبل از اعطای این تسهیلات توانایی آن فرد در مورد اجرای آن طرح از طریق کارشناسان مربوطه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ بیمار زمینگیر و صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان قرار دارند، ابراز داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه برای درمان این بیماران اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این هزینه‌ها شامل فرانشیز بستری در بیمارستان و دارو بوده‌اند، تصریح کرد: از دیگر موارد هزینه شده مربوط به هزینه‌های پاراکلینیک، تأمین اجتماعی، هزینه نگهداری بیماران صعب‌العلاج و ... بوده است.

شیخ استرکی با بیان اینکه هزینه متوسط برای درمان بیماران صعب‌العلاج و زمینگیر به طور متوسط ماهیانه بیش از ۱۰ میلیون ریال است، گفت: اعتبارات مخصوص درمان این بیماران از محل صدقات مردمی و کمک‌های خیران تأمین شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.