مدیرکل بیمه سلامت همدان گفت: تمدید اعتبار بیمه درمان سلامت همگانی و روستاییان با گوشی‌های همراه امکان پذیر شد.

بهگزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید فرجی مدیرکل بیمه سلامت همدان با اشاره به امکان تمدید اعتبار بیمه درمان صندوق سلامت همگانی، روستائیان و عشایر از طریق اپلیکیشن "بیمه سلامت من " افزود: مشاهده نسخ تجویزی، سوابق بیمه‌ای و جستجوی مراکز خدمات سلامت از طریق تلفن همراه برای بیمه شدگان دو صندوق مذکور امکان پذیر شد.

او تصریح کرد: بیمه شدگان می‌توانند با نصب اپلیکیشن "بیمه سلامت من " از طریق برنامه بازار در تلفن همراه خود از مزایای این نرم افزار بهره‌مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت همدان  تأکید کرد: بیمه شدگان می‌توانند با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه که در سامانه‌های مخابرات به نام خود را ثبت شده است اقدام به تمدید بیمه نامه، مشاهده نسخ تجویزی و سوابق بیمه‌ای خود کنند.

فرجی گفت: همچنین بیمه شدگان در صورت مجهز نبودن تلفن همراه به سیستم عامل اندروید یا خط تلفن به نام خود، می‌توانند از طریق اینترنت با وارد شدن به سامانه «خدمات شهروندی غیر حضوری بیمه سلامت» به نشانی‌های http//www.bimehsalamatiranian.Ir و http//eservices.ihio.ir/esc، نسبت به تمدید بیمه نامه و مشاهده نسخ تجویزی و سوابق بیمه‌ای خود اقدام کنند.

او  افزود: شهروندان گرامی می‌توانند هرگونه سوال و یا مشکلی در خصوص خدمات بیمه سلامت را از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ مطرح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان کمال زایی
۰۸:۱۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام میخواستم باگوشی دفترچه بیمه سلامت تمدید کنم آیا امکانش است
Iran (Islamic Republic of)
احسان کمال زایی
۰۸:۱۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام میخواستم باگوشی دفترچه بیمه سلامت تمدید کنم آیا امکانش است