مسابقات فوتسال روستائیان شهرستان خمین با معرفی تیم قهرمان به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسابقات فوتسال روستائیان شهرستان خمین گرامیداشت هفته بسیج با برگزاری فینال مسابقات در سالن ۱۰۰۰ نفری یادگار امام (ره) شهر خمین و معرفی تیم قهریمان به پایان رسید.

کمانی مسئول برگزاری مسابقات فوتسال روستائیان شهرستان خمین  در گفت و گو با  خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ستاد ورزش‌های روستایی شهرستان خمین از ۲۸ آبان ماه لغایت ۷ اذر به مناسبت هفته بسیج اقدام به برگزاری مسابقات زیادی کرد که فوتسال یکی از آن‌ها بود و با حضور ۱۹ تیم در سطح روستا‌های روستا‌های شهرستان برگزار شد.

کمانی افزود: این مسابقات باحضور ۱۹ تیم از بخش کمره و مرکزی در قالب ۳۱ بازی برگزار شد و درنهایت بازی فینال بین دو تیم منتخب کمره و شهدای جلماجرد برگزار شد و تیم منتخب کمره به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

او اضافه کرد: در فینال مسابقات شهرستان تیم کمره به عنوان منتخب کمره و تیم جلماجرد به عنوان منتخب بخش مرکزی به مصاف هم رفتند که تیم کمره با نتیجه ۸ بر ۱ پیروز شد و مقام قهرمانی مسابقات فوتسال جام روستائیان شهرستان خمین را از آن خود کرد.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال روستائیان شهرستان خمین بیان کرد: در بخش کمره تیم منتخب کمره به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و بیه فینال راه یافت و در بخش مرکزی هم تیم جلماجرد توانست با غلبه بر دهنو به فینال مسابقات شهرستان راه پیدا کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار