سرمربی سن ایچ ساوه گفت: بازیکنان ما نشان دادند که می‌توان با اراده‌ی قوی بر شرایط مالی نیز فائق شویم.

حسن زاده سرمربی سن ایچ ساوه در پایان دیدار با کراپ الوند قزوین ساوه  در گفت و گو با  خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تیم ما در مقایسه با هزینه‌های بالای سایر تیم ها، امکان رقابت ندارد، اما با اعضای تیم تاکنون با انگیزه و یکدلی توانسته ایم این نقیصه را جبران کنیم و اعضا نشان دادند که می‌توان با اراده‌ی قوی بر شرایط مالی نیز فائق شویم.

حسن زاده با بیان اینکه بازی پرهیجان، زیبا و تاکتیکی را از هر دو تیم شاهد بودیم:کسب ۳ امتیاز بازی خانگی را برای تیم سن ایچ ضروری دانست

او اضافه کرد: پیروزی در مقابل تیمی با هزینه‌ای بالا که از مدعیان لیگ محسوب می‌شود و در جذب بازیکنان موفق عمل کرده، برای ارتقا جایگاه ما در جدول ارزشمند است.

اصغری مقدم سرمربی کراپ الوند هم گفت: مالکیت توپ و برتری درهمه دقایق این بازی، از آنِ تیم کراپ الوند بودو در روزی که ما حق برتری و کسب پیروزی را داشتیم؛ بازی را واگذار کردیم.

اصغری مقدم با گلایه از رفتار برخی از کادر فنی تیم سن ایچ ادامه داد: متاسفانه امروز برای تیمی که سه سال تلاش کردم حق میزبانی را بجا نیاوردند و نباید با بی حرمتی زحمات را پاسخ داد.

او اضافه کرد: در صحنه‌ای که کارت قرمز برای تیم حریف بود و حق بازیکن ما کارت زرد بود این اتفاق نیفتاد و برای مدیریت بازی، با کارت قرمز بازیکن ما را اخراج کرد که اصلا کار درستی انجام نداند.
نماینده لیگ برتری فوتسال ساوه با این پیروزی ۲۷ امتیاری شد و با یک امتیاز اختلاف پس از کیتی پسند و بالاتر از مس سونگون در رده‌ی دوم جدول قرار گرفت.

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم سن ایچ ساوه میزبان تیم کراپ الوند بود و این تیم را را با شکست بدرقه کرد.

در این دیدار پر گل نماینده فوتسال استان مرکزی توانست ۶-۵ از نماینده استان قزوین عبور کند و خود را به رده دوم جدول برساند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.