به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستانوبلوچستان گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد با هدف هوشمندسازی خدمات و در نتیجه مدیریت بهینه و تسریع در ارائه خدمات مطلوب، در سیستانوبلوچستان راهاندازی میشود.
او افزود: فرآیند پایش اطلاعات مددجویان از ششم آذر ماه در سرتاسر استان آغاز شده که اطلاعات پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد شامل کد ملی، کدپستی و شماره موبایل سرپرست خانوار میشود.
او ادامه داد: مددجویان میتوانند از طریق نشانی soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند و کارآمد شوند و نسبت به ثبتنام و درج اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.
کاهش مراجعات به ادارات کمیته امداد، چابک شدن فرآیندها، حفظ کرامت مددجویان و خدمترسانی سریع، عدالت در توزیع، شناسایی نیازمندیهای واقعی و قابلیتهای بالقوه خانواده، استفاده بهینه از منابع مالی و درآمدی با استفاده از ابزارهای علمی و پیشرفته و فناوری از جمله مزایای اجرای این سامانه است.
با راهاندازی این سامانه، مددجو میتواند نیاز خود را در سامانه اعلام کند، سپس درخواست بصورت سیستمی به مددکار مربوطه در اداره ارجاع و مددکار نسبت به برآورد نمودن نیاز در حد امکانات موجود اقدام خواهد کرد.
انتهای پیام/ع