در مراسمی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیکشهر و معاونین اداره آموزش و پرورش از دانش آموزان نخبه و استعداد‌های برتر تحت حمایت کمیته امداد تقدیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمید قلعه خانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیکشهر گفت: فراهم سازی شرایط مطلوب برای تحصیل دانش آموزان و استعداد‌های برتر تحت پوشش کمیته امداد علاوه بر کمک به روند تحصیلی و شکوفا شدن استعداد‌های نهفته می‌تواند در آینده به خودکفایی خانواده‌ها و پیشرفت جامعه کمک کند.

او گفت: یکی از برنامه‌های محوری کمیته امداد که به طور جدی پیگیری می‌شود، توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت در حوزه‌های اشتغال، کار آفرینی، تحصیل و شناسایی استعداد‌ها و رسیدگی به امورات آن‌ها است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیکشهر افزود: دانش آموزان و جوانان نسل انقلاب با هوشیاری و توانمندی خود محرومیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه را کم اثر کرده و از مرز و بوم وطن در عرصه‌های مختلف پاسداری نموده اند که شهداء مدافع حرم که با خود گذشتگی حافظ حریم اهل بیت (ع) شده اند نمونه ایی بارز بر این ادعا است.

قلعه خانی بیان کرد: در سال جاری ۳ میلیارد و هفتصد میلیون ریال به دانش آموزان و هشت میلیارد ۴۵۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیکشهر اظهار داشت که در این مراسم با اهداء ۷ دستگاه تبلت از استعداد‌های برتر تحت حمایت کمیته امداد تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.