به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، حجتالاسلام کاکاوند مسئول امور فرهنگی شرکت توانیر در دیدار با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان حفاظت از بیت المال و ارائه خدمات الکترونیک را از جمله ویژگیهای مطلوب شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد که رضایت مندی مردم استان را با وجود وسعت و پراکندگی جمعیت به دنبال داشته است.
حجتالاسلام کاکاوند با اشاره به طرح انسجام بخشی و هماهنگی فعالیتهای فرهنگی شرکتهای توزیع و برق منطقهای کشور، ابراز امیدواری کرد: شیوه مدیریتی مطلوبی که شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در خدمت رسانی به مردم استان دارد در موضوعات فرهنگی این شرکت نیز انجام شود.
وی بر استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات برای فرهنگ سازی در خصوص بیان اهمیت و ارزش انرژی برق در زندگی روزمره افراد جامعه و به ویژه مدیریت مصرف برق تاکید کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت عظیم میتواند تاثیر مهمی در مصرف بهینه انرژی داشته باشد.
شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گستردهترین جغرافیای خدمت رسانی در میان شرکتهای توزیع برق کشور را دارد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با اشاره به وسعت و پراکندگی جمعیت در استان گفت: ۴۰ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و بیش از ۸۹۰ هزار اشتراک در استان وجود دارد که با نظم، برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی پرسنل این شرکت، حفظ و نگهداری این تجهیزات و خدمات رسانی به مردم به بهترین نحو ممکن انجام میشود.
عوض زاده همچنین با اشاره به تاثیر فعالیتهای فرهنگی در همراهی مردم در مصرف بهینه برق گفت: ۸۵ درصد مشترکین استان در بخش خانگی و تجاری هستند که با همراهی مردم و همکاری گسترده حوزه بسیج و اصناف در برنامههای اطلاع رسانی و فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در خصوص مدیریت مصرف برق، خاموشیها در تابستان سال جاری به حداقل میزان ممکن در بخش خانگی رسید و با تدابیر لحاظ شده مراکز درمانی خاموشی نداشتند.
وی انجام ۸۲ خدمت غیر حضوری، حذف قبوض کاغذی، اجرای طرح چاوش و هما را از جمله اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد که در کنار انجام رسالت خدمت رسانی مطلوب به مردم سبب رضایت مندی آنان نیز شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان افزود: سیستان و بلوچستان به دلیل شرایط جغرافیایی در معرض بحرانهای طبیعی همچون طوفان و سیل است، اما نظم و انضباط و مسوولیت پذیری پرسنل این شرکت باعث شده تا بیشترین خدمت رسانی در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.
انتهای پیام/ع