مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان امروز دوشنبه با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) به صورت تلفنی و بر خط پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مردم شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان امروز/ دوشنبه/ با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) به صورت تلفنی و بر خط پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مردم شد.

 شهروندان این استان از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح امروز با شماره گیری تلفن ۱۱۱ به صورت مستقیم، درخواست ها و مشکلات خود را با مهندس خلیل عوض زاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان مطرح کردند.

اصلاح و توسعه شبکه برق روستایی در زاهدان و اسپکه و اصلاح شبکه روشنایی معابر مهر شهر زاهدان از جمله موارد مطرح شده از سوی شهروندان در این گفت و گوی تلفنی بود.

 به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردمی، مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان به صورت متناوب هر سه ماه یکبار با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات و درخواست های شهروندان هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار