کارخانه آرد کوثر زاهدان (شرکت امیدیار) به مدیریت حمیدرضا رضایی یکی از بزرگ‌ترین واحد‌های آسیابانی در جنوب شرق کشور به شمار می‌آید که از توان تولید آرد صنف و صنعت در تناژ بالا برخوردار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،کارخانه آرد کوثر زاهدان (شرکت امیدیار) به مدیریت حمیدرضا رضایی یکی از بزرگ‌ترین واحد‌های آسیابانی در جنوب شرق کشور به شمار می‌آید که از توان تولید آرد صنف و صنعت در تناژ بالا برخوردار است.

این واحد آسیابانی ماهیانه به‌طور میانگین با تولید ۳۵۰ تن آرد نیاز جامعه صنف و صنعت را پوشش می‌دهد.

رضایی  تصریح کرد: خوشبختانه با مساعدت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان توانسته‌ایم با جذب گندم صنف و صنعت به این عرصه ورود موفقی داشته باشیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته آرد مصرفی واحد‌های تولیدی کیک و کلوچه در منطقه سیستان از خارج استان تامین می‌شد که خوشبختانه با جذب گندم صنف و صنعت توانسته‌ایم این بازار را از آن خود کنیم.

رضایی با اشاره به استقبال از آرد صنف و صنعت کارخانه آرد کوثر زاهدان خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل تامین گندم صنف وصنعت یکی از دغدغه‌های ما برای ورود به بازار صنف وصنعت بود؛ خوشبختانه با ورود گندم‌های وارداتی از بندر چابهار به کشور هم‌اکنون این مشکل رفع شده و می‌توانیم نیاز بخش صنف و صنعت را تامین کنیم.

عملیات احداث کارخانه آرد کوثر در سال ۱۳۷۳ در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد و در حال حاضر آمادگی ارائه آرد صنف و صنعت با بهترین کیفیت را به سراسرکشور دارد.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار