مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان گفت: کارخانجات آردسازی استان در سطح کشور رتبه برتر در تولید آرد دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان؛ دکتر غلامعلی گنجعلی  مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توجهات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به قشر زحمت کش کارگری در جامعه اظهار کرد: کارگران دلاورمردان عرصه تولید کشور هستند و به عنوان ستونی محکم در جوهره حیات جامعه به شمار می‌آیند.

گنجعلی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است، امید است با توان و تلاش بیشتر کارخانجات آرد استان شاهد رشد و بالندگی این صنایع در سطح استان باشیم.

مدیر کل غله سیستان و بلوچستان گفت:تولید آرد این نعمت گرانقدر الهی، از مرحله کشت گندم با رسانیدن آن به دست مردم عزیز استان، بسیار گسترده و حائز اهمیت بوده و حاصل تلاش فراوان بخش‌های عمده‌ای از نیروی کار و کارخانجات آرد می‌باشد.

او  بیان داشت: باید حساس باشید که محصول کار شما به خوبی استفاده شود و نان با کیفیت به دست مردم برسد.

او ادامه داد: متاسفانه فرهنگ غلط مصرف در عرصه‌های مختلف از جمله مصرف نان وجود دارد که باید به گونه‌ای فرهنگ سازی شود که اصلاح الگوی مصرف صورت گیرد و تنها مختص به موارد بحران نباشد.

همچنین در پایان این جلسه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان با اهدا لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیران و پرسنل کارخانجات آرد سازی قدردانی کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار