در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی غلامعلی گنجعلی" مدیر کل غله و خدمات بازرگانی سیستان وبلوچستان از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات شهروندان استان است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، "دکتر غلامعلی گنجعلی" مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان در روز سه شنبه (مورخ ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰) با حضور در استانداری سیستان و بلوچستان ساعت ۱۰ الی ۱۱ از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات، مشکلات و مطالبات شهروندان در حوزه گندم، آرد و نان استان بود.

غلامعلی گنجعلی" با بیان این مطلب گفت : سامانه تلفنی ۱۱۱، مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بی واسطه مردم و دستگاه‌های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ به نحوی که هر یک از شهروندان می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادات و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را از طریق آن مطرح نمایند.

وی در ادامه افزود: این درخواست‌ها در بستر سامانه سامد صرفا به مسائل مرتبط با عرضه و تقاضای حوزه گندم، آرد و نان به تفکیک بخش‌های مصرفی برای هم وطنان اختصاص دارد.

گنجعلی در پایان خاطر نشان کرد: پس از ثبت نظرات و درخواست‌های شهروندان، کد پیگیری و راهنمایی‌های لازم به آن‌ها داده شد و مردم عزیز می‌توانند از طریق کد دریافتی اقدامات انجام شده را پیگیری کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار