سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: برای داوران احترام قائل هستیم، به شرطی که حق مان را نخورند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، سعید دقیقی، مدیر تیم فوتبال پیکان درباره شرایط ورزشگاه خانگی این تیم برای بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: روی هیچ یک از ورزشگاه‌هایی که رفتیم، ترمز نکردیم. در ورزشگاه کرج عاریه‌ای بازی کردیم و ورزشگاه قدس شرایط برگزاری بازی را نداشت. به همین دلیل به ورزشگاه انقلاب کرج رفتیم. بازی‌های خوبی انجام دادیم و نتایج خوبی هم گرفتیم، اما از آن جایی که تیم برای تهران است، هیئت فوتبال تهران اصرار داشت بازی‌ها در تهران برگزار شود. به همین دلیل ورزشگاه دستگردی را برای بازی‌های خانگی انتخاب کردیم و اگر مشکلی نباشد در این ورزشگاه میزبان خواهیم بود.
سرپرست پیکان درباره احتمال بازگشت این تیم به ورزشگاه شهر قدس گفت: در این مورد باید تصمیم بگیریم، زیرا کیفیت زمین برای ما مهم است. امروز هم تیم برتر میدان بودیم و پیش نیاز فوتبال خوب بازی کردن، زمین خوب است. دنبال این هستیم که در بهترین و باکیفیت‌ترین زمین بازی کنیم.
دقیقی در واکنش به ضعف گلزنی تیمش و عملکرد نه چندان خوب مهاجمان پیکان گفت: وظیفه من در باشگاه چیز دیگری است، اما ضعف گلزنی کشور ما را درگیر کرده است. بازیکنان خوب همه لژیونر شده‌اند و کیفیت خود را در باشگاه‌های اروپایی ارائه می‌دهند. از طرف دیگر بازی‌ها کم گل شده و در جدول گلزنان، بازیکن با ۲، ۳ گل صدر جدول است که این جالب نیست. زمانی که ما بازی می‌کردیم با ۱۴-۱۵ گل رتبه پنجم و ششم را داشتیم. تیم‌ها هم بسته بازی می‌کنند و به همین دلیل بازیکنان باکیفیت فضای بسته را باز می‌کنند. امیدوارم سطح کیفی بالاتر برود و بحث گلزنی هم بهتر شود.
او درباره اعتراض حسینی به عملکرد داوری گفت: در بازی هفته گذشته با نساجی داوری به طور کامل به ضرر ما بود. در صحنه‌ای که بازیکن حریف باید اخراج می‌شد، داور قضاوت اشتباهی داشت و بلافاصله سمت راست ۱۸ قدم خطایی گرفت که اشتباه بود. این اشتباهات خیلی به ما آسیب زد.
دقیقی افزود: ایراداتی که حسینی از داوری گرفته باید کارشناسی شود. من هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام. برای خطای هند بازیکن گل گهر باید صحنه آهسته را ببینم، اما نظر حسینی این بود که در آن صحنه برای پیکان باید پنالتی گرفته می‌شد، زیرا او فیلم بازی را دیده است. گلی که گل گهر سیرجان زد، مانند هندی است که برای ما گرفته نشد. ما همیشه برای داوران احترام قائل هستیم و رعایت اصول برای ما مهم است به شرطی که حق مان خورده نشود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار