مسئول بسیح جامعه پزشکی سپاه عاشورا گفت: بسیج به فرمایش امام راحل شجره‌ای طیبه است و همان بسیجیانی که دربه ثمر رسیدن انقلاب نقش اصلی را ایفا کردند، در کنار سایر نیرو‌ها جنگ را اداره کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دکتر احمدیان مسئول بسیح جامعه پزشکی سپاه عاشورا با ارایه گزارش عملکرد بسیج جامعه پزشکی استان گفت: بسیج به فرمایش امام راحل شجره‌ای طیبه است و همان بسیجیانی که بعنوان دانش آموز و ودانشجو دربه ثمر رسیدن انقلاب نقش اصلی را ایفا کردند در اداره جنگ بعنوان بسیجیان شورآفرین در کنار سایر نیرو‌های نظامی جنگ را بصورت خوبی اداره کردند.

اوافزود: امروز نیز در جبهه‌های مختلف خصوصا جبهه فرهنگی و علمی شاهدیم که بسیحیان ما در خط مقدم جبهه علمی بوده و مایه افتخار جامعه اسلامی هستند و ما نیز برای اجرای رسالت خود در خدمت رسانی به مردم در طول سال گذشته با وجود شیوع کرونا در مراکز درمانی حضور یافته و از سایر برنامه‌ها نیز غفلت نکردیم و در اردو‌های چند روزه در شهرستان‌های محروم حضور داشتیم.

او اظهار داشت: ویزیت رایگان در قالب طرح شهید رهنمون، خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی و ارایه خدمات رایگان بینایی سنجی و عینک رایگان و نیز عمل جراحی رایگان چشم پزشکی در بیمارستان علوی تبریز با ۶۰ عمل را شاهد بودیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج ، جامعه پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.