به گفته تحلیلگر معروف محصولات اپل اگر یک هدست واقعیت ترکیبی اپل می‌خواهید کماکان باید منتظر بمانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  فون آرنا، به تازگی مینگ چی کو تحلیلگر معتبر TF International در یادداشتی به مشتریان اپل گفته که انتظار داشته باشند هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال آینده "با همان سطح قدرت محاسباتی مک" معرفی شود. کو معتقد است که این دستگاه در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد و دارای یک جفت پردازنده خواهد بود. اما حتی اگر دستگاه رسما معرفی شود، ممکن است نتوان آن را بلافاصله خریداری کرد، چون محصولات جدید اپل اغلب بین معرفی و عرضه فاصله زمانی زیادی دارند.

همانطور که مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین خبرنامه Power On نوشت، وقتی شرکت اپل یک محصول کاملاً جدید را معرفی می‌کند، معمولاً مشتریان مشتاق را قبل از خرید دستگاه منتظر می‌گذارد. گورمن به سه نمونه به عنوان مثال اشاره می‌کند؛ آیفون OG در ۹ ژانویه ۲۰۰۷ رونمایی شد و ۱۷۱ روز بعد در ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ عرضه شد.

یا OG iPad در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۰ معرفی شد و ۶۶ روز بعد در ۳ آوریل ۲۰۱۰ عرضه شد. طولانی‌ترین انتظار نیز متعلق به OG Apple Watch با ۲۲۷ روز فاصله است که در ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ رسمی شد و در آوریل ۲۰۱۵ منتشر شد. حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی هدست واقعیت ترکیبی اپل روانه بازار خواهد شد.

هدست اپل


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار