مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: پیشکسوتان با دریافت کارت رفاهی از خدمات فرهنگی ورزشی این استان بهره مند می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان همدان در دیدار با انجمن پیشکسوتان ورزش همدان اظهار داشت: پیشکسوتان سرمایه‌های فراموش نشدنی رشته‌های ورزشی هستند که باید به جایگاه وشان آن‌ها توجه جدی شود.

او بیان کرد: در نظر داریم با ساماندهی کامل پیشکسوتان و ارائه کارت به آن‌ها از خدمات رفاهی، فرهنگی و ورزشی برخوردار شوند تا بتوانیم گوشه‌ای از تلاش‌ها و زحمات آن‌ها را در عرصه ورزش و خدمت رسانی جبران کنیم.

سیفی با اشاره به اینکه پیشکسوتان می‌توانند به عنوان مشاور ارایه دهنده تجربه خود به هیات‌های ورزشی باشند، بیان کرد: بهره مندی از تجارب گرانبهای پیشکسوتان ورزشی در رشد و پیشرفت قهرمانان موثر است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر اینکه جایگاه پیشکسوتان همواره باید حفظ شود، افزود: پیشکسوتان گنجینه گرانبهایی از تجربه و دانش هستند و جوانان به خصوص قهرمانان باید از آن‌ها برای رسیدن به قله‌های افتخار کمک بگیرند.

او با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات پیشکسوتان ورزش همدان، گفت: پیشکسوتان سرشار از افتخار و قهرمانی هستند و بدون تردید حضور آن‌ها در هر سطح و رشته‌ای می‌تواند موثر باشد.

سیفی اضافه کرد: تجربه و اندوخته‌های معنوی پیشکسوتان عرصه ورزش گنجینه‌ای گرانبها به شمار می‌رود که می‌تواند در توسعه ورزش بسیار اثربخش باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.