مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: آب‌های درمانی موتور محرکه گردشگری استان اردبیل هستند و صیانت از برند آب‌های معدنی استان از برنامه‌های اولویت دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب‌های درمانی استان که با حضور اعضای هیئت مدیره جامعه آب‌های درمانی استان برگزار شد، گفت: آب‌های گرم معدنی استان اردبیل به عنوان اصلی‌ترین و منحصر به‌فردترین برند گردشگری استان است و درصد بالایی از گردشگران با انگیزه استفاده از آب‌های گرم درمانی به استان اردبیل سفر می‌کنند.

او افزود: باید با برگزاری جشنواره‌های گردشگری در حوزه آب‌های معدنی و تشریح خواص درمانی این مجموعه‌ها در زمینه رونق آبدرمانی پزشکی قدم برداریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: در پساکرونا باید در حوزه گردشگری در زمینه معرفی خواص آب‌های درمانی و پیست‌های اسکی قدم برداریم و با حفظ برند آب‌های درمانی اهمیت گردشگری استان را بالا ببریم.

فلاحی بیان کرد: آب‌های درمانی موتور محرکه گردشگردی استان اردبیل هستند و باید تلاش کنیم تا از برند آب‌های معدنی استان صیانت و حفاظت کنیم تا استان اردبیل به یکی از قطب‌های مهم گردشگری در این حوزه در سطح ملی و بین‌المللی تبدیل شود.

او حمایت از سرمایه‌گذاران را از مهمترین برنامه‌ها برشمرد و گفت: آماده همکاری با سرمایه‌گذاران در تمامی زمینه‌های گردشگری هستیم تا بتوانیم با توسعه زیرساخت‌ها و تقویت صنعت گردشگری شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.