رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه مشهد گفت: بیشترین شکایت شهروندان از آرایشگاه‌های زنانه به فضای مجازی و سالن‌های زیبایی بدون تابلو مربوط است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سالارزاده رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه مشهد گفت: با بررسی دقیق‌تر شکایت‌های شهروندان از سالن‌های زیبایی مشخص می‌شود فرد شاکی از طریق فضای مجازی با یک آرایشگاه بدون تابلو آشنا شده است.

او افزود: برای بررسی چنین وضعیت‌هایی اتحادیه می‌تواند بازرس خویش را به جای مشتری جا زده و آرایشگاه‌های متخلف بفرستد. با این حال گاهی اوقات برخی از این واحد‌ها با استفاده از روش‌هایی اجازه ورود به بازرس اتحادیه را نمی‌دهند. به عنوان نمونه برخی از این آرایشگاه‌ها از بازرسی اتحادیه که در قالب مشتری است می‌خواهند که مشخصات فرد معرف را به آن‌ها ارائه کند.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه مشهد با اشاره به علل شکل‌گیری آرایشگاه‌های بدون تابلو ادامه داد: متاسفانه برخی افراد با گذراندن یک دوره آموزشی بالافاصله در فضای مجازی صفحه‌ای راه‌اندازی کرده و اقدام به جلب مشتری می‌نمایند. برای برخورد با چنین مواردی لازم است علاوه بر اتحادیه نهاد و مجموعه دیگری نیز بر مساله نظارت کند. ما نمی‌توانیم تک‌تک خانه‌های مردم را بررسی کنیم. علاوه بر این لازم است آگاهی‌بخشی لازم از طریق رسانه‌ها به شهروندان ارائه شود تا کمتر با چنین مشکلاتی مواجه شویم.

انتهای پیام//م. م.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.