سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور و در راستای سرعت بخشی به پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان، سامانه امداد هوشمند و کارآمد در کردستان راه‌اندازی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  رضا طوسی سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور سامانه امداد هوشمند و کارآمد در کردستان راه اندازی شد، عنوان کرد: این سامانه به صورت رسمی از ششم آذر ماه جاری راه اندازی و شروع به فعالیت کرده است.

او افزود: با راه اندازی این سامانه تمامی فرایند‌های ثبت نام، ثبت اطلاعات نیازمندان و ارائه خدمات به مددجویان از طریق این سامانه انجام می‌شود.

طوسی گفت: کلیه مددجویان باید با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در هر شهرستان کد ملی، کدپستی و شماره تلفنی که به نام سرپرست خانوار است به مددکاران خود تحویل دهند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان ادامه داد: منبعد تمامی خدمات این نهاد در بستر این سامانه به آدرس: soha.emdad.ir ارائه می‌شود و مددجویان باید با ثبت نام در این سامانه تمامی درخواست‌های خود را از طریق این آدرس ثبت و پیگیری کنند.

طوسی اظهار کرد: هم اکنون ۶۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.