امروز طی مراسمی از ۶۷ فرهنگی بسیجی خراسان جنوبی تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امروز در مراسمی از ۶۷ خواهر و برادر فرهنگی بسیجی و دانشجو معلمان جهادگر خراسان جنوبی تجلیل شد.

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی در این مراسم گفت: امسال ۴۴۴ گروه جهادی در زمینه‌های تخصصی در فعالیت های جهادی شرکت کردند.

او افزود: کار جهادی فرهنگیان یک عمل بصیرتی، فرهنگی و آموزشی است که باید قدر آن را دانست.

سردار قاسمی بیان کرد: هویت جامعه به جهاد بستگی دارد و جهاد هویت فرهنگی یک جامعه است و روحیه جهادی می‌تواند کشور را حفظ کند و دشمنان را نا امید سازد.

فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی عنوان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی فرهنگی در دو سال گذشته شدت بیشتری گرفته و به خاطر شیوع بیماری کرونا گروه‌های جهادی آموزشی افزایش یافته اند که این گروه ها به دانش‌آموزان مناطق محروم کمک درسی می‌کنند.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: فرهنگیان و دانشجو معلمان در زیرگروه‌های جهادی تاکنون فعالیت‌های زیادی داشتند؛ علاوه بر مسائل آموزشی در زمینه کمک‌های مومنانه، طرح آجر به آجر  و طرح ضدعفونی مدارس نیز کمک کردند که قابل تقدیر است.

او افزود: دانشجو معلمان و فرهنگیان در جا‌هایی که دانش آموزان محروم اینترنت نداشته و یا تلفن همراه یا تبلت در اختیار نداشته اند، حضور پیدا کرده اند و به آنان آموزش داده اند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.