سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: فردا با تیمی بازی داریم که از نظر بازیکنان، کادر فنی و امکانات در سطح بالایی قرار دارد. این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند و بازیکنان ما نباید مرتکب کوچک‌ترین اشتباهی شوند. اگر یک لحظه غفلت کنیم، از  گل‌گهر ضربه می‌خوریم.

حسینی درباره تغییر ورزشگاه خانگی تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: کیفیت چمن ورزشگاه انقلاب کرج هم به دلیل بازی‌های متعددی که روی آن انجام شد، خیلی پایین آمده است. فکر می‌کنم هر روز یک مسابقه در این ورزشگاه انجام می‌شود. مسئولان باشگاه ما زحمت کشیدند و خیلی تلاش کردند تا ورزشگاه پاس قوامین که کیفیت خوبی دارد را برای میزبانی تیم فراهم کنند.

سرمربی پیکان درباره انتخاب ترابیان به عنوان داور دیدار تیمش برابر گل‌گهر گفت: در بازی قبلی ما داور اشتباهات تاثیرگذاری داشت. با این وجود من در مصاحبه بعد از بازی هم به داور خسته نباشید گفتم، اما اگر خطایی که روی خط محوطه جریمه روی بازیکن ما شد، گرفته شده بود، ممکن بود نتیجه بازی تغییر کند. امیدوارم فردا کیفیت داوری طوری باشد که هیچ یک از تیم‌ها از این بابت ضربه نخورند.


بیشتر بخوانید


او با انتقاد از عملکرد کمیته داوران در انتخاب داوران برای بازی‌های هفته هفتم گفت: نکته جالب این هفته، قضاوت ندادن به داوران باتجربه است. نمی‌دانم به خاطر برگزاری دربی هفته بعد این اتفاق رخ داده یا نه، اما تصمیم‌گیری جالبی برای سایر تیم‌ها نیست. در یک مسابقه رکن داوری خیلی اهمیت دارد و اگر قرار باشد در یک هفته به ۴، ۵  داور خوب استراحت بدهند، روی کیفیت کار داوری تاثیر می‌گذارد. امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد و داور بازی فردا به بهترین شکل قضاوت کند و هیچکدام از تیم‌ها از ناحیه داوری ضربه نخورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار