سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: ۵۰۰ دستگاه تاکسی اینترنتی متخلف در این شهرستان اعمال قانون شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شیرکو نورانی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: ۵۰۰ دستگاه تاکسی اینترنتی "ماکسیم" و "ایزی تاکسی" متخلف که خارج از دستورالعمل‌های قانونی در سطح شهرستان فعالیت می‌کردند، مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

نورانی با بیان اینکه براساس توافق بین وزارت کشور و وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت فعالیت شرکت‌های اینترنتی فعال در سطح شهرستان باید زیر نظر شهرداری بوده و دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت کنند، افزود: خودرو‌های متخلف شناسایی شده، بدون مجوز از واحد تاکسیرانی شهرداری اقدام به نصب برچسب غیرمتعارف در بدنه خودرو کرده بودند.

وی با بیان اینکه اعمال قانون و جریمه این خودرو‌ها همچنان با همکاری ماموران راهنمایی رانندگی ادامه دارد، اضافه کرد: تا زمانی که این شرکت حاضر به رعایت دستورالعمل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری نبوده و توافق بین طرفین منعقد نشود، فعالیت این افراد از لحاظ ما غیرقانونی بوده و برخورد با آن‌ها ادامه دار خواهد بود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد ادامه داد: آن دسته از خودرو‌های شخصی که قصد فعالیت به عنوان مسافرکشی را دارند، باید به شرکت تاکسیرانی مراجعه کرده و در خواست دریافت تاکسی یا خودروی خود را به تاکسی تبدیل کنند.

نورانی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.