نماینده انزلی در مجلس گفت: بندر نقش مهمی در اقتصاد مردم این شهرستان ایفا می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد دنیامالی، نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در جلسه با مدیران شرکت آریا بنادر با بیان اینکه رعایت حقوق کارگران و نهایت دستمزد آن‌ها باید اولویت داشته باشد، گفت: بندر نقش مهمی در اقتصاد مردم شهر انزلی ایفا می‌کند.

او بر بررسی هرچه سریع‌تر احقاق حقوق پرسنل و کارگران و کمک به تجهیز این شرکت به دستگاه‌های جدید و بروز تخلیه و بارگیری تأکید کرد و افزود: رعایت حقوق پرسنل و کارگران و رعایت نهایت دستمزد آن‌ها باید اولویت داشته باشد.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس همچنین با بیان اینکه باید برای تجهیز ادوات جدید در این شرکت نگاه ویژه‌ای داشت، اظهار داشت: تجهیزات خوبی به مجموعه اضافه شده که باید این روند ادامه و رویه مثبت ادامه پیدا کند.

دنیامالی رفع موانع در اپراتور بندر را گامی مهم دانست و ادامه داد: باید رویه نادرستی که سبب مشکل می‌شود برطرف شود و سعی در رفع و گذر از موانع داشته باشیم تا حل مشکلات تک اپراتور بندر در دستور کار باشد.

او همچنین بر تجهیز این شرکت به دستگاه‌ها و ادوات جدید تخلیه و بارگیری اشاره کرد و یادآورشد: باید روند تجهیز ادامه داشته باشد تا بتوانیم به رشد روند تخلیه و بارگیری در بندر انزلی کمک کنیم.

نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: همه می‌دانیم که بندر نقش مهمی در اقتصاد مردم شهر انزلی ایفا می‌کند و هرچه قدر به توان این مجموعه و شرکت‌های پیمانکار این مجموعه اضافه شود سود حاصل از آن به مردم باز خواهد گشت.

شهرستان بندر انزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.