سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: سه طرح ایجاد تاسیسات گردشگری با ۱۴۱ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری موافقت اصولی دریافت کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،محمد طاهریان سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: سه موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی و تأسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع خدماتی، رفاهی بین‌راهی است و شرایط اشتغال ۴۱ نفر را فراهم می‌کند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: میزان سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها ۱۴۱ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال است.

طاهریان با اشاره به اینکه این طرح‌ها در شهرستان‌های مهدی‌شهر، سرخه و شاهرود ساخته می‌شوند، افزود: این مجوز به استناد ماده ۲ آئین‌نامه ایجاد، اصلاح و تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آن‌ها صادر شد.

هم‌اکنون در استان سمنان ۲۷۳ واحد تأسیسات گردشگری شامل هتل، اقامتگاه سنتی، خانه مسافر، رستوران بین‌راهی، اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری وجود دارد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار