فرمانده پایگاه دریایی بوشهر گفت: این نیرو برای حمایت از اقتصاد دریایی کشور همواره آماده و در میدان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امیر دریاداردوم احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر در آستانه ۷ آذر روز نیروی دریایی ارتش بیان کرد: این نیرو مایل‌ها دورتر از مرزهای آبی و زمینی جمهوری اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست می‌کند و برای حمایت از اقتصاد دریایی کشور همواره آماده و در میدان است.

او افزود: تاریخ ایران سرشار از دلاوری‌های مردان و زنانی است که سرنوشت این کشور را ساختند و عملیات مروارید نیروی دریایی ارتش یادآور چنین دلاورمردی‌هایی است.

 فرمانده پایگاه دریایی بوشهر ادامه داد: امروز هم با وجود ناامنی‌هایی که استکبار ایجاد کرده است، شاهد امنیت پایدار و وجود نیرو‌های مسلح مقتدری هستیم که با اراده‌های پولادین، از جان خود دریغ نمی‌کنند.

امیر نصیری تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش حوزه‌های فراوانی را تجربه کرده و «ما می‌توانیم» را نشان داده است.

غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش، گفت: مجلس شورای از هر لایحه‌ای به منظور تقویت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و رضایت کارکنان مومن آن‌ها، حمایت می‌کند.


بیشتر بخوانید


در این مراسم که یگان‌های نمونه نیروی دریایی و هوایی ارتش، پدافند هوایی ارتش، نیروی دریایی سپاه، سپاه امام صادق (ع) استان، نیروی انتظامی و مرزبانی حضور داشتند، از تعدادی از نظامیان، کارکنان و نیرو‌های وظیفه نمونه پایگاه دریایی ارتش تجلیل شد.

به‌پاس دلاورمردی‌های دریادلان نیروی دریایی ارتش در «عملیات مرواید» در ۶ و ۷ آذر سال ۱۳۵۹ در برابر نیرو‌های بعث عراق، ۷ آذر با فرمان امام خمینی (ره) روز نیروی دریایی ارتش نامگذاری شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.