مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: ارائه کارت واکسیناسیون، شرط ورود به باشگاه‌های ورزشی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهنام قلی‌بیک، مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: باشگاه‌ها موظف هستند هنگام ثبت‌نام از علاقه‌مندان کپی کارت واکسیناسیون آن‌ها را دریافت کرده و ضمیمه سایر مدارک آن‌ها داشته باشند و اگر فردی کارت واکسیناسیون نداشته باشد نباید به او اجازه تمرین دهند.

او با بیان اینکه رصد باشگاه‌های ورزشی خوزستان جهت اطمینان خاطر از رعایت تمام نکات بهداشی ادامه دارد و پس ارائه کارت واکسیناسیون، شرط ورود افراد به باشگاه‌های ورزشی است.

قلی‌بیک تصریح کرد: باید در باشگاه‌ها، ماسک و الکل به صورت رایگان توزیع شود و این مهم مدنظر باشد که باشگاه‌ها باید از دستگاه‌های تهویه هوا برخوردار باشند و هر چقدر مساحت باشگاه بیشتر باشد باید بر تعداد دستگاه‌های تهویه هوا در سالن‌های ورزشی افزوده شود.

مسئول نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: در قالب ستاد نظارت بر اماکن ورزشی، بازرسی‌ها از اماکن نیز به به منظور رعایت موارد فوق به صورت مجزا انجام می‌شود و باشگاه ملزم به رعایت تمامی نکات بهداشتی هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: با باشگاه‌های متخلف برخورد خواهد شد، زیرا نباید در شرایط فعلی که وضعیت استان از حالت قرمز خارج شده است، در رعایت نکات بهداشتی سهل‌انگاری شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.