معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۰ هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ منوچهر مودبی معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد اظهار کرد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در سطح این شهرستان، تاکنون ۲۰ هزار بسته حمایتی به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شده است.

مودبی افزود: این بسته‌ها شامل اقلام اساسی نظیر گوشت، روغن، برنج، ماکارونی و ماسک بهداشتی به ارزش هر بسته، ۲ تا سه میلیون ریال بوده است.

این مقام نظامی اضافه کرد: همچنین طی هفته دفاع مقدس نیز ۳۰۰ بسته معیشتی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده تدارک شده که توسط بسیجیان پایگاه‌ها تحویل شهروندان داده شد.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، مجموعه سپاه و بسیج در کنار مردم بوده و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار خواهد گرفت.

سرهنگ مودبی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار بسیاری از اقشار کم‌درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روز مزد دچار مشکل مالی شده‌اند که بر این اساس اقدام خیرخواهانه خیران در این روز‌ها قابل ستایش است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.