معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از وجود ۹ هزار حلقه صالحین با بیش از ۱۰۰ هزار عضو در این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی بقایی، معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بیش از هزار و ۷۰۰ عنوان برنامه و تولید ۸۰۰ دقیقه برنامه از صدا و سیمای همدان ویژه هفته بسیج از برنامه کلیدی این ایام موضوع حلقه‌های صالحین است که پیش‌بینی شده تا در هر روز از هفته بسیج هر حلقه در مساجد برنامه داشته باشد و به این منظور مساجد کل استان درگیر اجرای برنامه‌های هفته بسیج می‌شوند.

او با اشاره به فعالیت ۹ هزار حلقه صالحین در این استان  افزود: تا پایان سال تعداد حلقه های صالحین به ۹ هزار و ۵۰۰ مورد  افزایش می‌یابد؛ حداکثر ۲۱ و حداقل ۱۲ نفر و به طور میانگین در حلقه‌ها حضور دارند و جلسات هر قشری به تناسب شرایط تشکیل می‌شود و سپاه بیشتر نقش هدایت کننده را بر عهده دارد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان با بیان اینکه ۱۰۰ هزار بسیجی عضو حلقه‌های صالحین در همدان هستند، گفت: اعضا در ۲۰ قشر بسیج استان عضویت دارند.

همزمان با آخرین روز از هفته بسیج حلقه‌های صالحین بسیج سپاه ناحیه همدان با حضور در حسینه امام خمینی (ره) جلسه خود را در مسائل مختلف تربیتی اسلامی سیاسی واجتماعی با حضور سر گرو‌های خود تشکیل دادند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.