حجت الاسلام بارانی گفت: ایران کشوری مستقل است و نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیج بزرگترین تکیه‌گاه این نظام هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر که در حسینیه المهدی این شهر برگزار شد، افزود: ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است و تحت حمایت هیچ کشوری قرار ندارد و بر نیرو‌های نظامی و توان بسیج خود تکیه کرده که این تکیه گاه مهمی است.

وی ادامه داد: ولایت پذیری یکی از ویژگی‌های اصلی بسیجیان است که همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و اعجاز خود را در دفاع مقدس، سرکوب جریانات سیاسی اوایل انقلاب، مبارزه با داعش و فتنه‌های داخلی، نشان دادند.

بارانی اضافه کرد: اقدامات جهادی یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج و توجه به ارزش‌های الهی از سوی این نهاد انقلابی است، بسیج همواره با استفاده از زمان مناسب و کمترین امکانات، اقدام‌های بزرگ را انجام داده است.

وی با بیان اینکه دهم آذرماه سالروز شهادت شهید مدرس به نام روز مجلس نامگذاری شده است، گفت: مردمداری و ارتباط چهره به چهره با مردم، دشمن شناسی، استبدادستیزی، مبارزه با تفکر زورگویانه در جامعه، نترسیدن از تهدید‌ها و ساده‌زیستی، از ویژگی‌های شهید مدرس بود که زندگی این شهید باید سرلوحه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

بارانی، حقوق‌های نجومی را از فساد‌های اقتصادی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۵ به دولت وقت هشدار لازم را داده بود، اما به آن توجه نشد و این پدیده فساد در شرکت‌های دولتی و خصوصی وابسته به دولت باقی ماند و این اشرافی گری و گفتار و رفتار مسوولان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

امام جمعه مهدیشهر اظهار داشت: حقوق‌های نجومی نماد اشرافی گری است که باید با جدیت و قاطع مبارزه شود چراکه به اعتماد ملی ضربه وارد می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.