حجت الاسلام آقا ملایی خواستار توجه ویژه وزیر علوم به دانشگاه پیام نور فهرج شد و گفت: با توجه به وجود متقاضی، باید رشته‌های این دانشگاه افزایش یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام رضا آقا ملایی، امام جمعه فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در فهرج با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج به ویژگی‌های بسیجیان پرداخت و گفت: ولایت پذیری یکی از ویژگی‌های بسیجیان است و بسیجی هیچ گاه از ولایت جدا نمی‌شود.

 او در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه خواستار توجه ویژه وزیر علوم و نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر به دانشگاه پیام نور شهرستان فهرج شد و افزود: مردم فهرج به سختی و با کمک‌های مردمی دانشگاه پیام نور را راه اندازی کردند. 

حجت الاسلام آقاملایی در ادامه گفت: اکنون دانشگاه پیام نور هیچ هزینه‌ای برای دولت ندارد، چون زیرساخت‌های آن آماده است.

او  از وزیر علوم و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  خواست: رشته‌های این دانشگاه را افزایش دهند که متقاضی رشته‌های مختلف وجود دارد. 

او همچنین در ادامه بر علم آموزی در جامعه تاکید کرد و گفت: پیشرفت‌های علمی در کشور باعث قدرت می‌شود و علم باعث اقتدار یک کشور است.

حجت الاسلام آقا ملایی با بیان اینکه هرکس به دنبال پیشرفت شهرستان فهرج است باید مجامع علمی شهرستان را تقویت کند، بیان داشت: باید برای رشد علمی شهرستان برنامه ریزی دراز مدتی داشته باشیم.

او  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت شهید آیت الله  مدرس گفت: باید الگوی مسئولان ما شهید آیت الله مدرس باشد.

امام جمعه فهرج همچنین خواستار برخورد جدی با مفسدان اقتصادی شد و گفت: باید جلوی  فرهنگ اشرافگری که بلای کشور است و  جامعه ما را نابود می‌کند، گرفته شود.

او همچنین بیان داشت: باید مسئولان خودشان را نوکر مردم بدانند و در حکومت اسلامی، کسی که مسئول و رئیس باشد، خادم مردم است.

 انتهای پیام/ م 

برچسب ها: نماز جمعه ، وزیر علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار