حجت الاسلام رستمیان گفت: ترور شهیدان هسته‌ای نشانه ترس دشمن از تفکر، دانش، جایگاه و علم دانشمندان ایرانی است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان امام جمعه دامغان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، افزود: هفته آینده در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، سالروز ترور ۲ شهید هسته‌ای را در پیش داریم که شهید مجید شهریاری در هشتم آذرماه و در هفتم آذر ماه شهید محسن فخری زاده به شهادت رسیدند و در این ترور‌ها دست رژیم صهیونیستی مخفی نیست.

وی ادامه داد: در ترور شخصیت‌های علمی و دانشمندان ایران مشخص است که دشمن با شخص شهید مشکل ندارد، بلکه ترس دشمن از تفکر، جایگاه، علم و دانش این دانشمندان است که امیدواریم با توجه به آغاز غنی سازی و تلاش علمی مجدد دانشمندان، ایران در جایگاه علمی جهان در همه عرصه‌ها بدرخشد.

رستمیان به دهم آذرماه، سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس توسط رضاخان اشاره کرد و گفت: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز شهادت آیت الله مدرس به نام روز مجلس نامگذاری شده است که نشان از شخصیت والای این عالِم در زمان حیات دارد.

وی با بیان اینکه، شهید مدرس پنج دوره نماینده مجلس بود و ویژگی‌های والایی داشت که باید به آن توجه شود، اضافه کرد: تاریخ و زندگینامه این شهید خواندنی است و نمایندگان مجلس نیز باید زندگی، حرکت و سیاست‌های این شهید را الگوی خود قرار دهند.

رستمیان اظهار داشت: مردم‌داری و ارتباط چهره به چهره با مردم، دشمن شناسی، استبدادستیزی، مبارزه با تفکر زورگویانه در جامعه، نترسیدن از تهدید‌ها و ساده‌زیستی، از ویژگی‌های شهید مدرس بود.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: حرکت‌های خوبی در دولت سیزدهم برای مهار تورم انجام شده است و استقراض نکردن از بانک مرکزی، نشان می‌دهد که دولت می‌خواهد جلوی تورم گرفته شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.