حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: زیبنده نیست که فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در این شرایط موجود هنوز تعیین تکلیف نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید میثم موسوی امام جمعه ایذه گفت: کلمه ویل در قرآن کریم اهمیت ویژه‌ای دارد و نشانه هلاکت طرف مقابل خواهد بود و گاهی خداوند کلمه‌ی ویل را به کار می‌برد نشان از بزرگی گناه آن شخص دارد که هم به مسلمانان و هم غیر مسلمانان مربوط است.

او با بیان اینکه امام راحل هدف‌هایی برای تشکیل بسیج داشت، بیان داشت: دائما از سوی بسیج به مردم کمک شود و از طریق خود مردم خدماتی صورت گیرد؛ بسیج متعلق به همه‌ی مردم است و کسی که تفکرات انقلاب را داشته باشد آن یک بسیجی است و به همین علت فرمان تشکیل بسیج را داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: کسانی که این حرکت عظیم مردن را هدایت می‌کنند که بهوش باشند اهداف امروز بسیج از اهداف امام راحل و منویات مقام معظم رهبری فاصله نگیرد و بسیجی باید یک نماز خوان خوب باشد و پیوست نماز داشته باشد.

امام جمعه ایذه گفت: بسیج نباید از مردمی بودن خارج شود همه‌ی اقشار جامعه باید در خدمت بسیج باشد و هر کسی مسئولیتی بدست گرفت باید آن را بسیجی وار هدایت کند و مردم باید قدردان بسیج باشند و دشمنان باید بدانند تا مردم بسیجی هستند و بسیج ما مردمی است و تفکر بسیجی در میان مردم وجود دارد دشمن به هیچ یک از اهداف خود نخواهد رسید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در روز‌های گذشته شاهد تیراندازی‌هایی در شهرستان بودیم، تصریح کرد: زیبنده نیست که فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در این شرایط موجود هنوز تعیین تکیف نشده است و باید هر چه زودتر مسئولان استانی نسبت به این موضوع چاره‌ای بیندیشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.