مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه گفت: در برخی از کشورها صدور روادید برای ورود به ایران را از ۵۰۰ مورد در روز به ۳ هزار مورد رسانده‌ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در همایش فعالان صنعت گردشگری ایران و عراق که در هتل پردیسان مشهد برگزار می‌شود، محمود ادیب مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست دولت سیزدهم و یکی از اولویت‌های این دولت، توجه ویژه به همسایگان است که در وزارت امور خارجه به طور جد پیگیری می‌شود.

h,افزود: خوشبختانه حتی در دوره ۲۰ ماهه کرونا که بخشی از فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی کشور تعطیل شده بود، با تعریف فرآیند‌ها زنجیره تردد اتباع خارجه قطع نشد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: به رغم توقف صدور روادید طبق تصویب ستاد ملی کرونا بعد از یک دوره سه ماهه موفق به بازگشایی صدور روادید در حوزه تجاری شدیم. همچنین صدور روادید در حوزه درمانی در سرپا نگهداشتن دفاتر خدمات مسافرتی و جلوگیری از بیکاری در این بخش موثر بود و هم اکنون با فراگیری واکسیناسیون در جهان و ایران روند صدور ویزا در وزارت امور خارجه افزایش یافته و در برخی کشور‌ها به پنج تا ۶ برابر دوره کرونا رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با لغو روادید هوایی از سوی ایران برای سفر به عراق، روادید هوایی از سوی کشور عراق برای سفر به ایران لغو شود و در ادامه شاهد لغو روادید زمینی میان دو کشور باشیم.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اصلا هم باعث افتخار نیست !! تو این شریط کرونا چه اصراریه رکورد صدور روادید بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
کرونای جدید و قبلی خوش امدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
طرف با یک ۱۰۰ دلاری چند روزی خوش می گذراند کجا بهتر از ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا