مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: خط انتقال آب به یزد مورد تعرض قرار گرفت و جریان آب انتقالی دوباره قطع شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدمهدی جوادیان زاده  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: در پی تعرض مجدد به تأسیسات خط اول انتقال آب یزد، جریان آب انتقالی دوباره قطع شد.

وی افزود: براساس گزارشات واصله و بررسی‌های میدانی انجام شده در منطقه، مشخص شد حوضچه‌های ۳۲۷ و ۳۳۰ با لودر تخریب شده و حجم خسارات زیادی را به‌وجود آورده است و آب انتقالی بر اثر این اتفاق در حال حاضر قطع است.

جوادیان زاده عنوان کرد: هم اکنون اکیپ‌های امدادی در حال اصلاح حوضچه‌ها هستند.

مشکل خطوط انتقال آب به یزد رفع شد

چیتیان معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: امروز صبح رفع عیب از خطوط لوله انتقال آب انجام شد و از ساعاتی قبل پمپ‌ها در آبگیر روشن شده و ایستگاه پمپاژ راه افتاده است.

آبرسانی سیار در شهر یزد

علی اصغر ریاضتی،مدیرعامل آبفای استان یزد گفت : به دنبال تخریب تاسیسات خط انتقال آب به یزد و قطعی آب مناطق گسترده ای از استان به ویژه شهر یزد، آبرسانی سیار در شهر یزد آغاز شده است.

به دلیل مشکلات موجود در خط انتقال آب استان یزد، میزان فشار آب در شهر یزد با افت شدید و در برخی نقاط با قطعی آب مواجه شده است.

 انتهای پیام/س

برچسب ها: انتقال آب ، قطعی آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
یزدی رو چه به زاینده رود باید با آب قناتش بسازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
عزیز آب شور دیگه به مزاجشون نمی سازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
اگر 20 ساله آب از اصفهان میاد یزد، 50 ساله سنگ آهن یزد میاد اصفهان. لا اقل 30 دیگه صبر کنید بعد اب را قطع کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
خیلی متشکر از اینکه نیاز حیاتی تون به آب شیرین تا پایان عمر برای ما تشریح می‌کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
پس چرا نظرات مردم لرستان را منتشر نمی کنید ؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
البته مشکل آب تو همه جای کشور مشهوده مخصوصا کسایی که مظلوم واقع شدن... مثلا ما توی زنجان امسال برای آبیاری درختان زیتون در طارم آب از آیدوقموش تبریز با پول خریداری کردیم و به درختامون دادیم و این در حالیه که جزو شهرهای پر آب محسوب می شیم ولی متاسفانه وقتی داشتن حقابه برای شهرهای شمالی تعریف می کردن به خاطر خواب موندن مسئولین وقت حقابه ما نزدیک به صفر تعیین شده و الان مشکل اول و جدی شهرمون آبه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
یارو تو ده راه نمی‌دادند سراغ خونه کخدا می‌گرفت از مردم یزد ای سوال دارم این آبی که حق خودتان میدانی میشه بگید از سرشاخه های کدام شهری استان خوزستان چهار محال و بختیاری واصفهان نسبت به منطقه دارند درسال بارندگی میشه پس یزد این وسط چی میگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
چرا
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
آب را گِل نکنید،
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۲۱:۵۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مشکل اصلی تمرکز صنعته اصفهان و یزد دو استان بی اب و با اون همه کارخانه ک ۵۰درصد مواد اولیش نیاز ب اب داره نتیجش میشه همین برید ببینید چقد نیروی غیر بومی در این شهر ها زندگی میکنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
چقدر بودجه کل اصفهان ازهمین صنایع ذوب آهن است پس اگر این صنایع از کار بیفتن چقدر از بودجه دولت کم میشه دولت هم خیلی کمتر خرج اصفهان می کند. یکی از نمونه های سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان همین تیم فوتبال سپاهان اصفهان است پس اگر سنگ آهن ندیم همین تیم فوتبال سپاهان منحل می شود. درضمن مالک تیم سپاهان فولاد مبارکه اصفهان است وخیلی چیز های دیگر.....
Iran (Islamic Republic of)
سالاری
۲۱:۴۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
بهترین کار همینه که کارخانه های فولاد یزد و اصفهان تعطیل بشین اگر ب دنبال اب شرب هستیم.
کسانی ک در شهرهای اردکان و میبد زندگی میکنند به خوبی میدانند ک ۹۵ درصد اب شرب این شهرها در کارخانه های فولاد استفاده میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
از همان اول باید آب شرب یزد را از خلیج فارس و به وسیله آب شیرین کن تامین می کردند. بیست سال پیش پرفسور کردووانی که خدا رحمتش کنه گفت انتقال آب زاینده رود به استان یزد باعث میشود که هم استان اصفهان نابود بشه و هم استان یزد. ولی کسی به حرفش گوش نکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اگر قرار به گروکشی اصفهانی ها باشه ما یزدی ها نمی گذاریم سنگ آهن یزد بیاد اصفهان اونوقت اگر نگذاریم بیاد صنایع ذوب‌آهنشان می خوابه چند هزار نفر بیکار می شن اونوقت ببینیم اصفهانی ها چه حالی می شن #مایزدیها ضعیف نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اینا کاره خودشونه میخوان استان ها را به جون هم بندازن .چون دیدن. تحریک قومی نژادی فایده ای نداره و قدیمی شده مردم این حقه را بلد شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
خب نگذارید سنگ آهن بره اصفهان ،هرروز یه جایی از اصفهان به خاطر بی آبی فرونشست میکنه ،کاری به کشاورزی ندارم ولی اگه یکی از این روزا یک نفر قربانی فرونشت بشه عذاب وجدان نمیگیرند دوستان یزدی؟سود ذوب آهن واسه دولته نه مردم فقط آلودگیش واسه مردمه ،اون چندهزار نفری هم که میگی هشتاد درصدشون مهاجرن و از شهرهای دیگ اومدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
شما یزدی ها برین بگید براتون سد بسازن
اون وقت اصفهانی ها کاری به شما ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
خداوکیلی نگذارید
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۹:۵۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
یه سوال ذهن من رو درگیر کرده عربستان تو بیابان ایجاد شده رود هم ندارن پس چرا بحران کم آبی مثل ایران نداره؟ موضوع کم آبی و خشکسالی نیست موضوع نبود مدیریت و اشتباه گذشته در خودکفایی محصولات کشاورزی بوده
Germany
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
توی این مملکت چهار فصل که ۹۰ درصدش بیابونه ادعای خودکفایی هم میشه
حالا برید هندونه و برنج بکارید ببینیم آخرش چی میشه
فعلاً که وسط خودکفایی آب کم اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
یزد که برای آب شرب برا چند روز ذخیره و انبار آب دارد و از قبل خود مسئولینش گفتن حالا برا مظلوم نمایی سریع آب لوله کشی را قطع کردند و تانک آبرسانی راه انداختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
نتیجه‌ی افزایش جمعیت بی‌رویه رو ببینید دیگه و من می‌خوام بدونم اونایی که میگن جمعیت داره پیر میشه مردم بیشتر بچه بیارن با چه رویی این حرفو میزنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خدا را شکر نیمی از روز بیشتر نگذشت و نقاب از روی این ضدانقلابیون که خود را جای کشاورزان جای زده بودند افتاد و همه فهمیدند قطع آب شرب بیش از ۱ میلیون نفر از مردم کار ضد انقلاب بود و نه مردم شریف اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۳۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
از بی ارزه گی مسئولین اصفهانه که از اصفهان باید آب بره یزد واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۷:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
۴تا خط لوله ازپشت سد چادگان اصفهان آب داره میره یزد.رفسنجان.وغیره و فولاد مبارکه وذوب آهن انوقت برا خود اصفهان میگند آب نیست .چرا فولاد رو کنار دریا نمیبرند .تاکی باید آب از اصفهان بره بیرون .فقط بدست امام زمان باز میشه و ریشه اینا میکنه انشاالله.آب میفرستند یزد برا فولاد و گلخانه اصفهان جوانانش باید بیکار باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۷:۲۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
میگند آب پشت سد نیست.که باز کنیم تو زاینده رود اگه آب نیست چرا از اصفهان داره آب میره یزد .لوله یزد رو آبشو نصف کنند آب هم به اصفهان میرسه هم به یزد..روز قیامت باید جوابگوی مردم زحمت کش پیرمردهای کشاورز اصفهانی رو بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
به سرمایه ملی صدمه میزنن ..آب شرب هزاران خونواده رو قطع میکنن که باغ هاشون و مزارعشون آب داشته باشه و برنج بکارن ....با این حال اگه کسی هم بخواد معترض بشه مردم شریف چهار محال هستن که آب از اونجاست نه اصفهان که فقط گذر گاه آبه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
من چهارمحالی هستم اعتراض دارم چون رودخانه سر جاش نیست ،گذر گاه آب یعنی چه ،معنای رودخانه رامی دانی ،رووووودخانه ،متعجبم این همه مدرک لیسانس و...دکتری را کی میگیره .اکوسیستم چهارمحال به هم خورده حدود ۱۰ سال است با مردم اصفهان سر تونل بحث داریم ،تمام جوانهامان بیکارند و استانهای دیگه کار سخت ساختمان سازی و جوشکاری می کنند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۵۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
سلام داداش مردم اصفهان همین دار میگند درزمان گذشته هیچ مشکلی نبود تا اینکه ای ریس جمهور برای شهر خودش ودر شهر کویر صنعت فولاد برد مصرف آب زیاد دارد حالا سه استان بزرگ خراب کردند اصفهان چهار ا محال بختیاری خوزستان که چی اشتغال ایجاد کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خوزستان بیچاره همه چی داره وهیچی نداره!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آب انتقالی به اردکان در گندله مصرف میشه و مردم دبه به دست از ایستگاهای آب شیرین در محلات آب برمیدارند
Iran (Islamic Republic of)
Mohandes
۲۱:۴۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
کسی ک باید صداش در بیاد مردم چهارمحال هستن ن یزد و اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اگه یزدیها مثل اصفهانیها تجمع کنند و جلوی انتقال سنگ آهن به کارخانجات ذوب اصفهان را بگیرند خوبه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
لطفا هر چه سریعتر این کار را انجام دهید. مردم اصفهان هیچ نیازی به سنگ اهن یزد ندارند این دولت است که نیاز دارد. پس لطفا هرچه سریعتر جلوی ان را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
پس اصفهانم جلوی کل مسیر ها را می توانند بگیرند چون اکثر جاده ها از این مرکز رد میشه و دوما این صنعت فولاد پولش تو جیب کشوره البته با آب و هوای اصفهان.
Iran (Islamic Republic of)
مرسی
۲۲:۱۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خیر هم ببیند . ما هم کمتر آلودگی میخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اگه این کارو بکنن خوش حال میشیم چون از ذوب آهن آلودگی وبیماری به مردم رسیده اون موقع با اصفهانی ها طرف نیستید با دولت طرف هستین چون سودش واسه دولته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
ازالودگی نمی‌گیرید از گشنگی......؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
بیشتر کارمندان صنایع اصفهان از شهر های دیگ هستن پس اصفهانی ها نگران بیکاری نمی شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
استان یزد با اینکه یه استان کاملا خشک و کویری هست دارای کلی صنایع هست مانند صنایع کاشی و سرامیک و اشتباه امروز و دیروز نیست سیاست غلطی بوده که امروز ضربه اش رو مردم اصفهان و ... و حتی خود یزدی ها می خورن.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۱:۵۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
کاملا موافقم اینها بخاطر اینکه هزینه حمل مواد اولیه ندن کارخانه ها رو در مناطق بی اب ساختن. مثلا میشد کارخانه های کاشی را در مناطقی اب هست برد و فولاد را در کنار دریا تاسیس کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
حق را به ناحق دارین نابود میکنید
این اب مال مردم و کشاورزان اصفهانه نه صنایع یزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
لطفادقت کنید چی میگین همین الانم بحران کم بودجمعیت داریم یعنی چی که جمعیت بایدبه حدود۴۰میلیون نفربرسه،این که همون نقشه روباه پیرانگلیس است که دردهه های گذشته جمعیت ایران رابا وبا نصفه کرد
واقعا که؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۱۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
همه میدونن از کل این آب فقط 5 درصد اونم برای خوردن به یزد منتقل میشه که اونم به لطف اولاد یزید دائم قطع و تخریب میشه برید ببینید اون 95 درصد کجا مصرف میشه مردم یزد دارن از تشنگی میمیرن اونوقت یه عده هنوز به فکر کاشت برنج و قایق سواری و غیره هستن خدا جوابتونو میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کسی برنج نمی کارد پس حرف بی ربط نزن.
پس صنایع کاشی و سرامیک آب از ماه و صنایع اردکان آب از مریخ میارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
صنایع کاشی آبش از کجاست؟
کلا آب نیست تو حرف از قایق سواری میزنی!!!
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۱:۵۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
من اهل نایینم و توی کارخانه ایفاسرام اردکان کار کردم یه سر به خط لعاب کارخونه بزن فقط ببین اونجا چقد اب داره هدر میره ۲۴ تا خط داره ابشم کاملا اب شربه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۰۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
داداش اینقدر مظلوم نمایی نکنید من تمام یزد بلد سالی چندبار میام با چشم خودم دیدم آب شرین باز کردند در باغچه یا ماشین می‌شوند اگر مسلمانان واقع باشید بااین آب نماز ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تونل چشمه لنگان تونل 1،2،3، تونل کوهرنگ و.... این همه دستکاری در طبیعت برای دادن آب اضافی به اصفهان. اصفهانیهای عزیز آب شرب مرد یزد را قطع نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چرا از خلیک فارس آب نمیکشن واسه حل قسمتی از مشکلات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
دوست گرامی آب شور را که نمیشه خورد یا باهاش کشاورزی کرد در ضمن ما پول ندادیم که ابشیرین کن بخریم یا بسازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
وای به حال مسئولین کشور که از پس هیچ کاری برنمیان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
وقتیکه همه صنعت رو متمرکز کردن تو چند استان همین میشه
آب تموم میشه
منابع تموم میشه
دعواشون میشه
بیشتر استان ها در داشتن صنعت و اشتغال محرومند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
باید دست کشاورزان را بوسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
باید دست کشاورزی که کشت غرق آبی را دارد و ادامه میدهد کشاند این دوره و در کشوری بیابانی آبیاری باید مدرن شود نه سنتی و غرقابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بله برای مقاومت و عقب ماندگی و ماندن در کشتهای سنتی غرق آبی !!!
خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
برو ببوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
دوست عزیز خبر نداری حرف الکی نزن مهندس و متخصصان این کار همه میگن خاک بخشی از اصفهان فقط با روش غرق آبی قابل آبیاری هست و آبیاری قطره ای و.. جوابگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مشکل اب جدی هست اب شرب نباید قطع بشه ولی اب صنایع اب بر باید قطع بشه تا به فکر جابجایی صنایع باشند کشاورزی باید پیشرفته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
به فکر کسی نمیرسید منتظر بودیم شما نظر بدی. چشم الان تمام صنایع رو بار وانت می‌کنیم میبریم کنار دریا. حالا که شما میگی حتما هم به راحتی امکانپذیره هم کمترین هزینه‌ای نداره
-
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
یزد از اول کویر بوده و آب آن از قنات تأمین می شده و درست نیست که با آب زاینده‌رود که حق مردم اصفهان است و به قیمت نابودی اصفهان توسعه پیدا کند بلکه درست این است که از همان امکانات منطقه خود استفاده کند و جمعیتی اضافه ای که توسعه برای آنها با آب قنات و سایر امکانات محیط یزد امکان پذیر نیست به شهرهای دیگر مهاجرت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تنها و تنها راه برای اینکه به طور پایدار هوا و آب مناسب داشته باشیم، بایستی جمعیت کشور به تدریج و با برنامه به زیر ۴۰ میلیون برسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چرت و پرت لطفا نگو باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
در دراز مدت مهاجرت معکوس در کوتاه مدت هم انتقال اب دریا چون می خواهند بعد از تونل زدن از سرشاخه های کارون خوزستان را شلوغ کنند به نظر یک طرح خارجی مثلا از سوی صهیونیست برای اختلاف و تجزیه خوزستان در ایران است و راه حل ان در دراز مدت مهاجرت معکوس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
همین جوری جمعیت کشور داره پیر میشه، ضمنأ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چقدر فکر کردی تا این راه حل مشعشع به ذهنت رسید؟ یعنی برا حل یک مشکل باید یک مشکل بزرگتر درست کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اصفهانیا واقعا خودشبفته هستند
تو هر زمینه ای
Turkey
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
من اعتقاد من اکثر مردم در یزد نگاه فقط به خودشون دارن حتا برای کار اداری که بری اول یزدی چون با کمک دولت خاتمی همه چیز فراهم شد براشون یک چیز فاحش و معلومه که با پارتی بازی و رانت استانی که خشک و کویری بدون مرز و منابع طبیعی کردنش سومین استان صنعتی کشور شده از سیم و کابل تا فولاد و پولیکا در استان هست بدون نگاه زیست محیطی و کارشناسی چرا خوزستان که سه رود بزرگ داره قطب فولاد کشور نشد چرا اصفهان که طبیعت داره قطب صنایع الکترونیکی نشد چرا که یزد کویر داره قطب صنایع دستی و سرامیک و کاشی نشد چون هیچ چیز سر جاش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
از کی تا حالا ایستادن جلوی ناحقی و خواستن عدالت شده خودشیفتگی؟؟؟؟
اصفهان داره فرونشست میکنه ،شاید یکی از همین روزا یه نفر قربانی این فرونشست ها بشه .خشکی گاوخونی باعث آلودگی وحشتناک هوا شده .مردم نگران جانشان هستند شما به این مسئله میگی خودشیفتگی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
باید با افرادی که ایر قانونی اینکارا رو میکنند به شدت برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آب هست درسته کم ولی هست مصرف و مدیریت نادرست باعث این مشکلاته، همه جای ایران رو بی آب کردین، میگین سمنان آب نداره، پشت مهمترین سد ساری سد میزنین تا کارخانه های سمنان از آب شرب مصرف کنن، اونوقت مازندران و کشاورزان هیچی، همه جای ایران رو بی برنامگی، نابلدی نابود کرده
-
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بله درست فرموده اید شما حساب کنید برای یک وضو گرفتن ساده اگر شیر آب معمولی باشد تفاوت مصرف آب با شیر پدالی یا برقی چقدر متفاوت است در سایر موارد مصرف هم همین طور است ولی دولت در انبوه سازی ها و مقررات ساختمان و نیز سایر مصارف به این صرفه جویی ها توجه نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مشکل آب را باید از طریق حفر کانال انتقال آب دریای عمان تا سمنان حل کرد
که می تواند سه سود داشته باشد
کشتیرانی را تا قلب کشور ارتقاء می دهد و هزینه ترانزیت کالا از دریا به کشور کاهش می دهد
در داخل کانال انتقال آب می توان طرحهای شیلات از میگو گرفته تا ماهی را انجام داد
سوم آب را شیرین و بمصرف شرب و کشاورزی رساند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
من متاسفم برای کشاورزای اصفهانی
آبی که حق آبش پرداخت شده و حتی زمینی که خط لوله از اون رد شده هم خریداری شده.
در نهایت فولاداتون ببرید جنوب کشور مشکل همه حل میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
این درست ولی میخواهی کارخانه ها رو بار کامیون کنیم ببریم؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
به جای اینکه پول این ملت جهت تصفیه آب از خلیج فارس بشه و به مرکز ایران فرستاده بشه ، خرج جنگ های نیابتی در منطقه شده ، مدیریت نا کارآمد باعث تشدید دوچندان
بحران کم آبی شده است
Iran (Islamic Republic of)
مجید نیازی
۱۳:۲۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اب شهر ما فرهادگرد را هم با لوله کشی برای شهرکهای صنعتی و روستاهای مشهد بردند و اب ما در تابستان قطع میشو این چه ظلمی است دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ما خومون اب نداریم بعد اب و با لوله بفرستیم یزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اگر آب ندارید پس چطور برنج می کارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
من خودم تو اصفهان زندگی میکنم اب شرب خودمون خیلی کم فشار ولی با این کار به شدت مخالفم مردم یزد مردم ایران مگه ما یزیدیم که اب رو یه منطقه دیگه قطع کنیم یعنی چی این کارا
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۷:۰۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اول اینکه اب مال شما نیست اب مال ۸۰ میلیون ایرانی است نفت و گاز از زیز پای خوزستانیها باید بیاد اصفهانی،و شهرکردی مصرف کنه و سنگ اهن و زغال سنگ از استان یزد بیاد اصفهان ولی اب مال انها باشد بحران مدیریت در کشور یعنی همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کجا برنج کاشتن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ارث باباشون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۰۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مقداری از این آب هم از ااستان چهارمحاله . البته اول آب شرب مردم هر جای کشور مهم ایت . وبعد کشاورزی که به صرفه انجام شود . واز تکندلوژی های جدید وحداقل آب مصرفی بدست آید . و بعد صنایع از آب صنعتی یا فا ضلاب تصفیه شده استفاده کنند. باید فرهنگ.مصرف آب شرب وشستشو را بالا برد . کشور ما بی آب است و لی بیشتر لز کشورهای پرآب بدون حساب وکتاب آب مصرف می کنیم . در نهایت اینکه دعا کنید باران ببارد . ودر طی دوازده ماه گذشته واقعا مصرف همان مصرف است ولی بارندگی فوق العاده کمتر است وبه حدود ۱۰ درصد رسیده
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۳:۰۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چرا اینقدر بعضی ها بی رحم شدن آب و روی هم وطن خود قطع می کنن خدا با این کار شما قهرش می گیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ما زمانی آب داشتیم بهتون دادیم الان آب نداریم نمی تونیم بهتون بدیم به همین سادگی فهمش سخت نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خدا از قطع کردن حق آب و گرفتن حق بقیه اونوقت قهرش نمیگره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
باید یزدی ها جاده ها را ببندند و نگذارند حتی یه ماشین با شماره اصفهان بتونه عبور بکنه.و صادرات زغال سنگ به اصفهان قطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
وقتی ممکنه مردم قربانی فرونشست زمین شوند.وقتی اصفهان به خاطر بی آبی گاوخونی شده پایتخت ام اس ایران
بهنظرت زغال سنگ و عبور از یزد براشون مهمه ؟صنایع اصفهان سودش واسه دولته پس با این چیزا اصفهان رو تهدید نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
خخخ

خودوتون بمونید با زغالاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
یعنی خوشم میاد همه به جون هم افتادن سر آب چهارمحال و بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اون نفرایی که منفی دادن یعنی قبول ندارن اب مال چهار محاله از فضا که نمیاد سرچشمه کارون وزاینده رود چهار محاله پس اولویت با خوده چهارمحاله ته توش چیزی موند برا شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اب مال چهار محال و بختیاری نیست اگر این جوره نفت هم مال خوزستانیها است معدن اهن و زغال سنگ هم مال یزدیها است اینها منابع ملی مال کل کشور است
-
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
نکند صهیونیست هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بیا پایین بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
من به عنوان یک چهارمحالی نمیدونم باید چه واکنشی داشته باشم چون در هر صورت این آب داره میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آن موقع که به دروغ به مردم چهارمحال و بختیاری می گویید که آب را برای شرب یزد و کاشان می خواهید و بعد سر از کارخانه ها و گلخانه ها و باغات در آورد ، باید فکر اینجاش را هم می کردید ،این تازه اولش هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
جنگ آب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
دمشون گرم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چی میگیم ما تمام این مسائل بر میگرده به حماقت و بی عرضه بودن مردم یزد ، چون از مسئولین نمیشه توقعی داشت همشون تو خونه گرم و نرم و راحت با حقوق و مزایای توپ ، میگن گور پدر مردم ،و این مردم هستند که باید به فکر خودشون باشن که با این بی عرضگی وضع به همین منوال پیش خواهد رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
لطفا خبرنگاران جوان این خبر را برجسته کنید و از مسولین پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
جنگ آب شکل خواهدگرفت باید از افزایش جمعیت جلوگیری شود ومنابع آبی باروش های نوین مدیریت شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
فکر کردی این واکسن‌هایی که دارند تو کل دنیا به اجبار میزنند برای چیه؟ اصلا نگران نباش بزودی نرخ باروری به صفر میل می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
این ها که به قطع آب شرب مردم کشورشان خوشان مفتخر اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ما در اصفهان آب نداریم ،کمک مان کنید آقای رییسی.
Iran (Islamic Republic of)
ققنوس
۱۳:۴۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
نگو اب نداریم، بگو اب کشاورزی نداریم که کل کشور نداره حال تو باس بیای اب شرب و اشامیدنی یه شهر دیگه رو قطع کنی تک تک اون لودر ها رو باید یه سال توقیف کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مسئله فقط کشاورزی نیست خطر فرونشسته .هرروز یه جایی فرونشست میکنه .خشکی گاوخونی باعث آلودگی وحشتناک شده .به خاطر بی آبی اصفهان شده پایتخت ام اس .دوست عزیز مسئله حان مردم هست .درکش سخت نیست
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۰۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اب زاینده رود اصفهان هیچ ربطی به بزیدیان نداره
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۲:۰۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آب شرب باید به همه جای سرزمینمان ایران عزیز و مردمان عزیزش برسد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی میشه انقدر نظرات کارشناسی ندی ،همه دارن میگن آب صرف کارخانه و گلخانه میشه بعد تو میای چی میگی ،یکی به نعل می زنی یکی به میخ .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۰۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
امروز جمعه // درگیری شدید مردم و کشاورزان اصفهان در محل پل خاجو
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۵۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
سلام ،

تا اطلاع ثانوی این مسیر از برنامه خارج است ،
کشاورزی متوقف یا با آب چاه محلی و
نقاط مورد نیاز دیگر از مسیرهای معین استفاده می کنند ،

طول مدت پاکسازی مسیر حداقل ده روز است ،

برای آشامیدن آب معدنی رایگان یا یارانه ای توزیع خواهد شد ،


هدف پاکسازی :
ایمن سازی مسیر های معین و مشابه .
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۴۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
من متاسفم که بعضی ها از آب گل آلود ماهی میگیرند تا به، اهداف خودشون برسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آقای رییسی مردم یزد خواهان برخورد با این اراذل اوباش هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
جز خود مردم یزد کسی قرار نیست کاری برای یزد بکنه
-
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مردم یزد بهتر است بجای دست درازی به آب اصفهان به آب قنات های خودشان متکی باشند و اگر کفاف نداد به شهرهای دیگر مهاجرت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اول باید با دزد ها تو همه زمینه از جمله اب مقابله کنند با با اوباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
حق نیست مردم ۲ استان بی آب شوند ،برای یک استان دیگه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
حق رو از کجا آوردی ، دنیا ، دنیای قذرتمندان و عاقلان هست ، جایی برای مردم بی عرضه و بیخیال نیست (نظریه انتخاب طبیعی داروین رو بخون)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
برای اهمیتی نداره مردم استان شما بی اب بشن یا نشن مهم اصفهانه ک باید همیشه اب داشته باشه دستتونا از جیب ما بکشید بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۳۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کدوم دو استان؟
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۲۰:۱۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
باید شورای میر آب دستگیر برخورد بسیار شدید بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
دزدیدن اب چهارمحال تاوان داره ومردم بیخیال نخواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
قطع کردن آب شرب مردم تاوانی هم دنیوی و اخروی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اسم استان چهارمحال و بختیاری است است پس یا نگو یا کامل بگو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
میگن اصفهان برای 100 روز آب داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
یزد یک زمانی دارای کارخانه ای نساجی بزرگی بود که نیاز به آب نداشت . ولیکن در نهایت تنها اسمی از آنها باقی مانده و تعطیل شده اند. در عوض کارخانه های کاشی ساخته شده که مصرف آب زیادی دارند، مناطقی وجود دارد که مردم گندم می کارند و یا باغهایی هست که محصول نامناسبی دارد که پول آب ش را هم در نمی آورد. از آب خروجی تصفیه خانه فاضلاب معلوم نیست چه استفاده ای می شود و یک دریاچه بزرگ ایجاد شده که مشکلات بهداشتی دارد، از کارخانه فولاد هم داریم همه ی اینها در یک شهر کویری انجام شده . در شهر مهاجر زیاد داریم که از جاهای دیگری برای کار به اینجا آمده اند (شاید چاره ی دیگری هم نداشتند).

من یک یزدی هستم و دوست ندارم از آب شهر دیگری که برای کشاورزان همان شهر است به ناحق استفاده کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اکیپ امدادی شرکت آب منطقه‌ای یزد در اصفهان چکار می‌کند؟!
احتمالا تخریب در یزد اتفاق افتاده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
همانطوری که آب منطقه ای اصفهان در سرچشمه و بختیاری چه کار می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۲:۳۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
فضول بردند جهنم ، گفت هوایش گرم است !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
یکی نیست به این ملت بگه کدوم مشکلتون رو نظام حل کرده که اینو حل کنه این وه تحریم اسمانه وکم ابی اب خوردن مهنتر از کشاورزی است
Germany
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بحران مدیریت
نباید جمعیت ایران به سمت کویری می بردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
به مسیر آب شرب هیچ شهری نباید تجاوز کرد و باید حد و حدودها را رعایت کرد.برای همه هم اینگونه است، سرچشمه و بیابان هم ندارد .
ولی کار کشاورزان در کشت غرقابی در بیابان و جوی بندی در زمینهای با تبخیر بالا و جریان دادن چند هزار کیلومتری رودها علاوه بر جریان نزدیک به دو هزار کیلومتری این رودها در هر دو بیابان اصفهان و خوزستان اشتباه و ظلم و جرم و به نوعی خیانت به مردم این کشور و این سرزمین و حتی مردم محروم و مظلوم بالا دست و سرچشمه است.زیرا خشک شدن چشمه ها و رودها و محیط زیست زاگرس خشک شدن و مرگ بیابان ها را هم در پی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
منظور از تعرض چیه ؟ اقدام تروریستی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اگر کسی خط لوله گاز را قطع کنه چه کار باهاش می کردند آیا آب شرب مردم مهمتر از گاز نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
منظور تعرض قطع کردن آب شرب روی مردم مظلومی است که مثل استان کنارشان ایجاد آشوب و فتنه بلد نیستند بلکه اهل صحبت و بیان مشکل اند و نه فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۵۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
سلام ،

منظور از تعرض تغییر در سیستم آب رسانی به طور غیر قانونی است ،
مثلا تغییر خط لوله آب ، یا بستن راه آب ، یا چاه غیر مجاز ،

کار تروریستی معمولا در خطوط نفت و گاز اتفاق می افتد ،
چون قابل مشاهده است .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تنها راه منطقی شیرین کردن آب خلیج فارس و انتقال به کویر مرکزی ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
هاجر
۱۱:۲۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
انتقال آب خلیج فارس به زمینهای کشاورزی در طولانی مدت باعث شوره زار شدن زمینها میشود و تا ابد غیر قابل استفاده میشوند.ضررش به محیط زیست بیشتر از نفعش هست. کلا دستکاری طبیعت کار اشتباهی است .تغییرات اقلیمی فعلی هم نتیجه تصمیمات و دخالتهای غلط گذشتگان در طبیعت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخ
هاجر شیرین سازی میشوند نه اینکه آب را مستقیما از دریا بریزد تو کویر !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۱۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
هاجر خانم // موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
لطفا چرندیات نگید اولا کویر ایران خود شوره زار است و با شیرین کردن آب انتقالی از کانال آبی می توان کشاورزی کرد و مقداری از شوری کنونی زمین بواسطه آب شیرین شده کاهش می یابد

ثانیا شوری آب کانال نمی تواند بیسار دور تر از کانال پیش رود چرا که خاک مانند فیلتر عمل کرده و شوری آب در نزدیکی کانال باقی می ماند و به همه جای سرایت نمی کند
چرا که اگر اینطور بود باید اطراف خزر و تمامی دریاهای دنیا لم یزرع و شوره زار بود در صورتیکه سواحل خیلی از دریاها جنگل هاییست زیبا و این هم بخاطر همان فیلتری عمل کردن خاک است
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تنها راه منطقی شیرین کردن آب خلیج فارس و انتقال به کویر مرکزی ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
یزد بیابونه - آب میخواد چیکار ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
پس اصفهان که بیابونی چجوری برنج می کارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
همین یزد بیابون اگه نبود اونوقت می‌فهمید چی میشد برا ی شخص شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
وقتی استاندار اصفهان میگه برای 100 روز آب دارن باید قطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
پس تمام صنایع ذوب آهن اصفهان باید تعطیل باشند،آیا هیچ کدوم تعطیل شدند؟
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۵۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کارون و زاینده رود و در از بختیاری سرچشمه می‌گیرند و سرچشمه شأن دو لابی خوزستان و اصفهان نیستند آیا سزاست در صورتیکه بسیاری از مردم کشورمان تشنه اند کارون به دریا بریزد و بدتر اینکه به چند شاخه در بیابانها و قبل از اهواز تقسیم شود!!
آیا انحراف رودها تغییر در حوضه آبی و طبیعت نیست؟؟؟
و آیا درست است دستهای سرسبز ویران و بیابان خشک سرسبز و آباد شود ،محیط زیست زاگرس مهم و شکننده است و این برداشت های بی رویه و ریختن کارون در دریا و پخش کردن در بیابان و روشهای غرقابی کشت در خوزستان و اصفهان که بیابانی هستند کاملا اشتباه و اسراف و اتلاف سرمایه های ملی است.
مدیریت دو رود کارون و زاینده رود باید در دست استان مبدا و بالادست باشد و لازم است حوضه مبدا و منشأ و حوضه بالادست و سرچشمه هم برای محیط زیست زاگرس و بختیاری ،و هم مدیریت بهتر رودهای مهم به چهارمحال و بختیاری تصویب و این اختیار به این استان داده شود.
قرنهاست این استان که مردمی دیندار و وطن پرست دارد ،خود تشنه عدالت است ،تشنه عدالت اقتصادی،عدالت علی،عدالت در منابع آبی و ....
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۳:۳۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خوزستان بیابان نیست، توی کتاب جغرافیا هم اینو به همه یاد دادن که خوزستان جلگه اس و خاکی بسیار حاصلخیز داره که میتونه نیازهای غذایی یه کشور رو کامل برطرف کنه.
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۳:۴۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
من نمیدونم چرا از سرچشمه میگیرند خو بذارند وقتی خواست بریزه به دریا از اونجا پمپ کنن واسه یزد دوتا دلیل بیشتر نمیببنم واسش اول نداشتن سیستم فاضلاب در شهرهایی ک کارون ازش عبور میکنه و فاضلاب ب اون میریزه دوم اینکه هزینه پمپ کردن اب از اینور به یزد بالاس اگه کاری نکنن مسولین همه ب جون هم میوفتن
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۴:۵۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خوزستان بیابونه دوست عزیز نمی‌دانی بدان همان جلگه بودنش هم به خاطر کوهها و رودهای بختیاری و زاگرس است.
فهمیدی اگر فهمیدی به خاطر داشته باش و قدر دان باش و به دیگران هم بگو که هیچ رود دائمی از خوزستان سرچشمه نمیگیرد ،شیرفهم شدی ؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اگر خوزستان خاک حاصلخیزی دارد که ندارد از آبرفت کوههای بختیاری و زاگرس است ،
هیچ رودی از خوزستان سرچشمه نمیگیرد ،بفهم .
کارون و دز سرچشمه شأن بختیاری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آب خوزستان از شش استان تامین میشه از جمله فریدن و سمیرم اصفهان. الان که آب نیست و زاینده روز خشکه ولی در زمان بارش نرمال آبی که از استان اصفهان به خوزستان میره بیش از سه برابر آبی هست که از حوزه کارون به زاینده رود منتقل میشه. مشکل خوزستان مدیریت افتضاح و هدر دادن آب در کنار کشت وسیع محصولات آب بر مثل برنجه
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۱۰:۴۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
این حرکت‌ها اگر به عمد باشد حرکتهای ناجوانمردانه و یک عمل وحشیانه و تروریستی است.نباید آب شرب به یزد را گروهی از خدا بی خبر قطع کنند.
در کشور ما موضوع آب شرب نیست موضوع کشتهای غلط و غرقابی در بیابان‌های سوزان و صنایع آب بر و جریان رودها در بیابان‌های سوزان است که سبب تبخیر زیاد میشوند این منابع آبی در کشور گرم و خشکی همچون ایران می‌باید به درستی و خوبی مدیریت شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آقای اژه ای که مدام از مقابله با ترک فعل مسئولین سخن می گویند بهتر است به این ترک فعل های مکرر مسولین اصفهان که هم استانی خودشان هستند برسند که چرا با این آشوبگران که مدام خط آب شرب مردم را تخریب می کنند مقابله جدی نمی شود
-
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اگر راننده لودر را ببینم دست و پایش را می بوسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اگر قانون ببینند آن دست و ما را قطع می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تو وطن فروش و یقینا اصفهانی خودخواه هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
یزد مهمتره مردمش بهترن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
پس حقتان هست بختیاری بزند تو سرتون اصفهانی و خوزستانی بیابان نشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
پس به مردم بالادست و سرچشمه هم حق بده که قرن‌ها منابع شأن را در بیابانها تاراج کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اگه دولت هم ببیند چنان دست وپاش را می بوسد که حالا حالا نتونه دیگه سوار لودر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
به‌عنوان یک اصفهانی می‌گم برید و این خرابکارا را بگیرید و ادبشون کنید. عده‌ای همه‌ش دنبال به‌هم‌ریختن بیشتر اوضاع و ایجاد اختلاف قومی یا مذهبی‌اند.