فرمانده انتظامی میاندورود از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ مجید باقری جامخانه فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه بالا بردن امنیت اجتماعی و برقراری آرامش پایدار، نقش و همراهی مردم را می‌طلبد، گفت: آگاهی‌بخشی، آموزش و بالا بردن دانش انتظامی مردم از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه است که می‌تواند در کاهش وقوع جرایم، نقش بسزایی داشته باشد.

او افزود: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی و کاهش جرایم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با سرقت، برخورد با معتادان متجاهر و هنجارشکنان در شهرستان میاندورود اجرا شد.

سرهنگ باقری به دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر و معرفی به مرجع قضائی در اجرای این طرح، اشاره کرد و گفت: ضمن کشف یک کیلوگرم انواع در این طرح ۳ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

او از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۰ فقره سرقت در اجرای این طرح خبر داد و افزود: در این طرح مقادیر قابل توجهی اموال و ادوت کشاورزی سرقتی کشف شد.

سرهنگ باقری در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.