مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۴ فقره سرقت در بابل

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان، فروشندگان مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ۲۱ نفر از عاملان افیونی، سارقان، مجلوبین، معتادین متجاهر و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد زمان شالیکار گفت: کشف ۱۲ فقره سرقت خودرو، اماکن خصوصی و انباری از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان نور

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر ۳ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف کردند.

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ماموران این فرماندهی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳ تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی با شاره به تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان و توقیف خودروی موردنظر، گفت: در این راستا راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.