فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف دپوی ۲۸ هزار لیتر نفت سفید قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری واقع در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر زابل بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی سوخت قاچاق در محل مذکور طی بازرسی از محل مقدار ۲۸ هزار لیتر نفت سفید قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: ارزش ریالی سوخت کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ ثمره حسینی خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با بیان این که قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی، یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور است، از شهروندان خواست هرگونه اخبار خود را در رابطه با قاچاق سوخت وکالا از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع، تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری این اخلالگران در نظام اقتصادی اقدام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار