شهردار اهواز گفت: دشمن در بخش فرهنگ و اقتصاد تا حدی جسور و دچار خیال بافی شده و اگر به فرمایشات رهبری گوش بسپاریم، این مشکل حل می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا امینی شهردار اهواز گفت: دشمن در بخش فرهنگ و اقتصاد تا حدی جسور و دچار خیال بافی شده و البته اثراتی را بر برخی از لایه‌های اجتماعی گذاشته که اگر به عنوان دوستداران بسیج و صاحبان تفکر بسیجی به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش جان بسپاریم، این مشکل هم حل می‌شود.

او بیان داشت: در ۶ ضلع منشور حاکمیت که در همه دنیا مرسوم است، امروز ضلع اقتصاد بیشترین نمود را در مبارزه دشمنان دارد، چون از آموزش، بهداشت، امنیت و فرهنگ تا سیاست، همه را دشمن از ابتدای انقلاب تجربه و در اکثر زمینه‌ها شکست خورده است.

امینی تصریح کرد: جنگ اقتصادی که معیشت مردم را نشانه گرفته در بدترین حالت ممکن است که شرایط را هر روز برای مردم سخت‌تر کند، ولی باور‌های مردم باعث شده تا مقاومت جانانه‌ای داشته که با امید به خدا کشور از این مقطع حساس و گذرگاه سخت هم عبور کرده و مسئولان هم باید خدمات بیشتری را به مردم ارائه و در عمل به وظیفه خود جدی باشند.

شهردار اهواز اظهار داشت: باید الگو‌های مدیریتی موفق و صادقانه را به مردم ارائه کرد و در این صورت اعتماد مردم به حاکمیت اسلامی افزایش پیدا می‌کند؛ البته هماهنگی نیرو‌های داخلی و انقلاب لازمه تحقق این هدف است.

این مقام مسئول گفت: امروزه جنگ رسانه‌ای هم از اهمیت بالایی برخوردار است وبرخی از مردم که دسترسی درستی به اخبار ندارند و یا دارای دسترسی کمتری هستند، اکاذیب را از سوی دشمن دریافت می‌کنند؛ البته در خوزستان فرهنگ رسانه رشد خوبی داشته است.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه هماهنگی و انسجام نیرو‌های انقلابی با چتر فرهنگ بسیجی برای ارائه فرهنگ متعالی اسلامی به مردم ضروری است، ادامه داد: برای سالم سازی سیستم شهری، پرکار شدن و رشد نیرو‌ها و مدیران انقلابی شهرداری، تلاش می‌کنیم تا مردم شاهد افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به حکومت اسلامی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.